You have me i dont need nobody else i got you and you got me too dont you need me too lyrics

Get lyrics of You have me i dont need nobody else i got you and you got me too dont you need me too song you love. List contains You have me i dont need nobody else i got you and you got me too dont you need me too song lyrics of older one songs and hot new releases. Get known every word of your favorite song or start your own karaoke party tonight :-).


SAMANTHA MUMBA LYRICS - Gotta Tell You
It was only you, nobody else. But baby, I know ... Don't wanna need you when you won't need me too. Don't ... one for me. But now that I have got you all alone
WeRCharm - They Don't Know lyrics
Oct 5, 2015 They don't know what it is (What it is) They don't know But I Know It Yeah I ... know I got you And you got me too They don't know (they don't know what ... be I don't need nobody else can't you see You don't need nobody else ...
Nikki Flores - I Got You Lyrics
There's no need to be lonely. I got you. And I know that you got me too, boy. Ooh ah, yeah. Ooh ah ... got me too, boy. Your heart is with me and with nobody else
WEBBIE LYRICS - Lovin' You Is Wrong
That's why right not I don't wanna be no where else but beside ya. I feel like you all I got so baby Ima keep you close tah me. Everything ... Nobody bet not fuck wid us ... Cus I feel I need you in my life if I cant have that I would rather be gone
JACK JOHNSON LYRICS - I Got You
I've got you. I don't need nothing. More than you. I got everything. I've got you. This weight's too much alone. Some days I can't hold it at all. You take it on for me
Now That's What I Call Music! - Gotta Tell You Lyrics
It was only you, nobody else. But baby, I ... Don't wanna need you when you won't need me too. Don't wanna ... And now that I have got you all alone. After all ...
KING LIL G LYRICS - Fallin In Love
I don't really care if you have a boyfriend. Those things never ... Cause I know you ain't never met nobody like me ... You got me thinkin' bout you day & night
YOU ME AT SIX LYRICS - No One Does It Better
Lyrics to "No One Does It Better" song by YOU ME AT SIX: I woke up this morning ... Oh I've only got myself to blame ... If I just saved you, you could save, you could save me too ... I said, I believe in the finer things, and you don't believe in me
GORGON CITY LYRICS - Try Me Out
I don't need nobody else now that I got you-ooh. We don't have to second ... eye making me love you. And you know you can't deny that you love me too, yeah
LLOYD BANKS LYRICS - I Don't Deserve You
I think I love you, don't let me get in the way (Get i... ... Need ya like you need me, and don't mislead ya. Love's free, but treat it ... If I, put all I got in you and someone got you naked. You work ... I guess the cake ain't enough, you wanna eat it too
FREEWAY LYRICS - You Got Me
Lyrics to "You Got Me" song by FREEWAY: Y-y-you (Ooooh) y-y-you Ahh, ooh oh oh oh oh (Ummm) You know you got me, yeah You know you got me...
BLAKE SHELTON LYRICS - Go Ahead And Break My Heart
Why don't you go ahead and break my heart? Why are you waiting, is it way too hard? If moving ... If you really need a brand new start ... You've got me dreaming, got me thinking, I've got some hope. There is nobody else I wanna get to know
DRAKE - Hotline lyrics
You used to call me on my, you used to, you used to , You used to call me on my cell phone , Late night when you need my love , Call me on my cell phone , Late night when you need my ... Girl you got me down, you got me stressed out ... Hanging with some girls I've never seen before ... You don't need nobody else, no
MEGHAN TRAINOR LYRICS - Me Too
Lyrics to "Me Too" song by MEGHAN TRAINOR: Who's that sexy thing I see over there ... And I don't need nobody else, nuh uh. If I was you, I'd wanna be me, too
WEBBIE LYRICS - Shawty Know
Sometimes I don't even know they name before it even happen. ... Looking at the phone wondering what taking so long for you to get wet. ... Even if I never ever make it to the top, you here to make me feel good you give me a natural high. ... So if you wanna holla, holla back cause baby I want you. baby, I need you. so, if you ...
NICK BEAN LYRICS - L.O.V.E
And all I wanna know is do you love me too? And ain't nobody else I'd rather choose, So imma ... Do you love me do you love me girl don't play. I need to ... me . I'll give you what you want and more than you need ... No doctor got no patience
EMINEM LYRICS - Kim
She don't need to see what I'm about to do ... Too bad, bitch, you're gonna finally hear me out this time. At first ... You're never going to get away at this!) ... It's just us, nobody else! You're only making this harder on yourself. Ha! Ha! Got'cha!
THE WEEKND LYRICS - Rolling Stone
I don't care about nobody else. Cause I've been on these streets way too long ... I got you. So baby love me. Before they all love me. Until you won't love me
NB RIDAZ LYRICS - Notice Me
Lyrics to "Notice Me" song by NB RIDAZ: Ohh I wanna let you know That I'll ... It must have been the first kiss. You told me that nobody else in the world made you feel this. I felt the same way too but nothing stays the same ... I promise you this though you got a friend for life ... I love you and I need you don't wanna let go
REMY BOYZ LYRICS - I Need You
Always got me staring, your man a lame, you could do better. Right bout now I'm faded, no I don't know you too well. So I hope we ... I need you. I won't tell nobody else what we do ... I need you. To show it's real I'll get down on my knees too
KIRKO BANGZ LYRICS - Came Here For Something
Lyrics to "Came Here For Something" song by KIRKO BANGZ: Are you coming through now? Are you ... Don't act like you ain't came for me. And everything you got I need ... Say you used to have fantasies ... Cause you try to stay too long
ERIC BELLINGER LYRICS - Eazy
You get the right reaction out of me, now just let me explain baby, yeah ... Sophisticated girl from the ghetto, said she independant and she got herself ... I'll call a 1000 hours, don't care how long it takes baby, yeah. It ain't even a problem when you need me, I'm just a call away baby, oh ... New Memories / Nobody Else
NB RIDAZ LYRICS - Pretty Girl
Me captivaste with your ways and all the things you do. My pretty girl, I gotta ... Even on my worst day, She's got me happy like a kid waking up on his birthday.
GNASH LYRICS - I Hate U I Love U
Realize how much I need you [Chorus - Olivia ... Don't want to but I can't put nobody else above you ... to you. Friends can break your heart too, ... I got these feelings but you never mind that shit. Oh oh, keep it on the low. You're still in love with me but your friends don't know. If you ... Lie to me, lie with me, get your fucking fix
KALIN AND MYLES LYRICS - Nobody But You
Lyrics to "Nobody But You" song by KALIN AND MYLES: It's nobody but you. Got me feelin' some type of way, girl you know what I like, It's nobody but you... ... Ain't nobody else, you the only one that's on my mind ... I be too shy tryna say hi, ... Tryna get to your heart, ... Uh, so take it slow, baby I don't mind waiting for you.
OLIVIA HOLT LYRICS - Had Me @ Hello
You don't have to try too hard. You already have my heart. You don't got a thing to prove. I'm already into you. So Hold, hold, hold, hold me tight now. Cause I'm ...
2PAC LYRICS - Can U Get Away
Lyrics to "Can U Get Away" song by 2PAC: Whassup? ... You know I got a man. I k... ... It's like your man don't understand, all he does is stress ya ... Tell me your size, let me find you things with you in mind ... But you was different -- I got no need to be suspicious ... Nobody knows -- on who controls will it last, before I ask
BRYSON TILLER LYRICS - Right My Wrongs
My foolish heart turns at the stars All that I am is all that you s... ... You've been down from the go, recognition is what you want ... Feels like you don't got me so you ... You don't need nobody else, and you're putting this all on me, forgive me.
LAURA WELSH LYRICS - Hardest Part
If you're so close to me. Why do you remain a ... Maybe I've been thinking too deep on it. I've been lying to myself, I don't need nobody else. But I do, I need you
ERIC HUTCHINSON LYRICS - You Don't Have To Believe Me
Lyrics to "You Don't Have To Believe Me" song by ERIC HUTCHINSON: You don' t have to ... You've got a choice to make and your mind is what's at stake
ERIC BELLINGER LYRICS - New Memories / Nobody Else
Why would I take you somewhere when I already been there with her and with her ... Girl I don't need shit from the past killing our vibe. Too ... Too many memories, let's make our own memories ... If you never had a lame nigga, how would've you know that I'm a real one? ... I got this dawg ... When you with me it's just a [?]
BEYONCE KNOWLES LYRICS - Drunk In Love (Remix)
I don't know the way you do it, but you do it to me though. And you always ... Now you got your own money, you don't need nobody else ... We too wild, won't turn down ... Boy, I'm drinking, get my brain right, Armand de Brignac, gangster wife
LLOYD BANKS LYRICS - Where I'm At
Lyrics to "Where I'm At" song by LLOYD BANKS: Yeah, you got me I'm up now, it's your loss It sucks to be ... It's cause of you now I don't trust 'em at all, fuck 'em
Chris Brown - With You Lyrics
Little mama, oh, you a stunna' Hot, lil' figure, / Gotta have you and I cannot wait now ... And, oh, little cutie, when you talk to me ... 'Cause if I got you, I don't need money, ... I'm into you, and girl, no, one else would do, ... I don't want nobody else ,
MICHAEL BUBLE LYRICS - Nobody But Me
Lyrics to "Nobody But Me" song by MICHAEL BUBLE: Baby, I get a little bit jealous But how ... What else can a boy do? ... Cause I want you, I need you all for me ... And I know when you got a lovely lady ... Don't be cruel but don't be too nice
THE WEEKND LYRICS - Initiation
Lyrics to "Initiation" song by THE WEEKND: Oh yeah Got you drinking out them white cups, sodas All this shit so foreign to ... No more crying, heart rate slow, put that rum down you don't wanna die tonight ... There's just something that I need from you ... For another round, don't you blame it on me ... And if you get too high
Z LYRICS - Nobody's Better
Lyrics to "Nobody's Better" song by Z: Zoovier! Ayo Z talk to 'em! Squaa! I wanna know what's on your mind Baby can you tell me? We are s... ... Baby what you see is what you get ... Please don't take this lightly ... I got you and you got me ... It was not too long ago, you were sayin' ... I need a little bit more from you than that
TWENTY88 LYRICS - On The Way
I been going all day and now I need to hear you say my name. Where you at? On the ... nobody but you you. You don't need nobody else ... You got me laying straight back with my legs in the air while my back is still arching [Bridge - Big Sean ...
LOGAN MIZE LYRICS - Used Up
If you don't love me anymore go on and just say so. Don't ... I always knew deep down in my heart it was too good to be true. Me ... I got no reason to stay and watch you cry or something ... I must confess, I don't need much ... And nobody else
LITTLE MIX LYRICS - Oops
Lyrics to "Oops" song by LITTLE MIX: Oops, my baby, you woke up in my bed Oops, we broke up, we're ... Now I accidentally need you, I don't know what to do ... You've got me singing ... Now I accidentally know that you're in love with me too ... Nobody Like You · No More Sad Songs · Private Show · Nothing Else Matters

Related lyrics


Artists

Justin Timberlake biographyFetty Wap biographyAdele biography

Recent lyrics

ween
madilu