You had me at a low i dont need nobody else, i got you and you got me too i wanna do what you want to lyrics

Get lyrics of You had me at a low i dont need nobody else, i got you and you got me too i wanna do what you want to song you love. List contains You had me at a low i dont need nobody else, i got you and you got me too i wanna do what you want to song lyrics of older one songs and hot new releases. Get known every word of your favorite song or start your own karaoke party tonight :-).


GNASH LYRICS - I Hate U I Love U
Just wanna feel your kiss. Against my lips ... Don't want to but I can't put nobody else above you. I hate you, I love you, ... got attached to you. Friends can break your heart too, ... I got these feelings but you never mind that shit. Oh oh, keep it on the low. You're still in love with me but your friends don't know. If you wanted me ...
WEBBIE LYRICS - Lovin' You Is Wrong
That's why right not I don't wanna be no where else but beside ya. I feel like you all I got so baby Ima keep you close tah me. Everything ... I can get you locked up bae you stole my heart and hauled ass. Ain't no ... Nobody bet not fuck wid us. Not just ... Cus I feel I need you in my life if I cant have that I would rather be gone
DRAKE LYRICS - Furthest Thing
I still been drinking on the low ... Just too busy running shit to run home to you ... Bittersweet celebrations, I know I can't change what happened ... I made every woman feel like she was mine and no one else's ... Girl you know that I remember , don't be a pretender ... I got em worried, like make sure you save a slice for me
WALE LYRICS - The War
Hate when I can't date you, but I also need my space too. I made room for ... And I don't wanna leave her, but you know what got me wondering? I'm scared to ...
JUSTIN BIEBER LYRICS - Heartbreaker
Lyrics to "Heartbreaker" song by JUSTIN BIEBER: Girl you don't know how I feel ( how I really feel) Since ... Girl you say, that you don't wanna talk but it's cool ... Oh girl I got a secret place that we can go ... Just meet me later on the low ... Baby nobody else gotta know (nobody else) ... And I want you to know that I still love you
LIL DICKY LYRICS - Professional Rapper
I have an appointment today. it's probably under 'Lil Dicky, ' actually. ... But don't diss me buddy, I wasn't one of them younguns up on the block who ... I never got to be suppressed or stealthy to express myself ... If you wanna do this, then you won't get far acting like a little bitch ... But ain't nobody else doing funny type rap
MICHAEL JACKSON LYRICS - Wanna Be Startin' Somethin'
You Got To Be Startin' Somethin' I Said You ... It's Too High To Get Over (Yeah, Yeah) Too Low To Get Under (Yeah, Yeah) You're Stuck In The ... They Said She Had A Breakdown ... You Really Can't Make Him Hate Her ... When Nobody Else Is Talkin' ... Then Don't Have A Baby (Yeah, Yeah) ... Help Me Sing It, Ma Ma Se,
JOE BUDDEN LYRICS - All Of Me
Lyrics to "All Of Me" song by JOE BUDDEN: I give you my all.. but it seems like ... Now you can get all of me ... Once I got it shit wasn't even cool to me ... I wish I could see a day wit no he say, she say, just wanna see Trey ... They tryna low ball me, do him like Joe Torre ... If I had to have 'em I couldn't fathom me lastin, like
LOGIC LYRICS - Under Pressure
The only thing I'mma give you motherfuckers is a dial tone ... Caked up 'til I cash out and I got 'em all wondering how, so ... Uh, tell me that they love me, know damn well that they don't give a fuck ... Positive that life ain't mine, bitch you can take that shit to Maury ... Cause lately you feel like I'm just not your sister at all, all
EMINEM LYRICS - Kim
She don't need to see what I'm about to do. Quit crying, bitch, why do you always make me shout at you? How could you ... You wanna throw me out? That's fine!
A DAY TO REMEMBER LYRICS - Sometimes You're The Hammer ...
Lyrics to "Sometimes You're The Hammer, Sometimes You're The Nail" song by A DAY TO ... You can't wait, wait,... ... You wanna take, take, take, take, take it away from me. ... That's why sad songs make me happy, 'cause I don't have to feel alone. ... No, you've got me wrong. Oh the nights are long with no one else around.
IMMORTAL TECHNIQUE LYRICS - You Never Know
Lyrics to "You Never Know" song by IMMORTAL TECHNIQUE: She was on her way to becoming a ... And no one ever gave them shit except McDonald's and did -dick ... Can't find, a reason why ... I felt like a moth who got himself too close to the light ... Baby don't you see, I had a blood transfusion that left me with HIV
KANYE WEST LYRICS - Love Lockdown
What I had to do, had to run from you. I'm in ... And that haunted me, all the way home ... See I wanna move, but can't escape from you ... So everybody else don't have to know ... You lose [Verse:] I'm not lovin' you the way I wanted to. I can't keep my cool, so I keep it true ... How many times did I tell ya fo it finally got through
CONOR MAYNARD LYRICS - I Hate U, I Love U
Just wanna feel your kiss ... Don't want to, but I can't put. Nobody else above you ... I hate that I want you. You ... Do you miss me like I miss you? Messed around and got attached to you. Friends can break your heart too, ... Keep it on the low
ALL TIME LOW LYRICS - Walls
'Cause I can break down these walls, I built around myself. I wanna fall so in love, with you, and no one else, Could ever mean half as much, to me as you do ...
WEBBIE LYRICS - Shawty Know
I don't even be remembering these bitches names the next day. ... Even if I never ever make it to the top, you here to make me feel good you give me a natural high . Then ... She got that pretty brown round. Driving me wild. can't let ya go girl. So if you wanna holla, holla back cause baby I want you. baby, I need you. so, if you ...
JHENE AIKO LYRICS - Maniac
Lyrics to "Maniac" song by JHENE AIKO: Hop on the dick like a maniac Head like a ... I'm a lowkey freak, you don't know me yet? Good head, got a little bite to it ... Oh his dick is way too long ... Have you ever fucked with a maniac, maniac? ... Do you wanna fuck with a maniac? ... Don't tell nobody else, that's the rule, yeah
TORY LANEZ LYRICS - Selfish (York University)
You can't be no one else's. Cause I'm selfish, I'm selfish. I don't wanna be selfish. Tell me is it selfish, am I selfish. I don't wanna be selfish. Tell me is that selfish
NELLY FURTADO LYRICS - Promiscuous
Lyrics to "Promiscuous" song by NELLY FURTADO: Am I throwing you off? Nope Didn't think so How you doin' young lady That feelin' that you givin'... ... You don't have to play about the joke ... me. You know what I want. And I got what you need ... Baby we can keep it on the low ... [N:] What kind of girl do you take me for?
TODRICK HALL LYRICS - 4 Beyonce
Me, Myself and I... that's all I've got 'til the End Of Time I'll be your baby (Baby ... Take all (Rocket 'til waterfalls) of me, I just wanna be that girl you like (Tonight I'm  ...
EMINEM LYRICS - So Bad
Yeah, I feel it too. Damn. You ... What you mean we ain't fuckin', you take me for a friend? Let me ... I must have got my pimping genes from him, the way he left my mama ... Guarantee I'll be the greatest thing you ever had ... And you ain't gonna wanna fuck nobody else again ... You can't ignore it, so don't just stand before it
LITTLE MIX LYRICS - Move
... (ah) Mmh (ah) Mmh Hey baby (mmh ) Tell me your name I got a fever for you I just can't expla... ... You know that I've been waiting for you (and I noticed you, too ) ... 'Cause I ain't looking at no one else (oh, baby) ... Like Christmas day came early ... You move [All:] Hey Get your back off the wall. Don't you get comfortable
NICKI MINAJ LYRICS - Only
If I did I'd Minaj wid' him and let 'em eat my ass like a cupcake. My man full, he just ate, I don't duck nobody but tape ... Had to show bitches where the top is, ring finger where the rock is ... I never fucked Nicki cause she got a man ... Yea, low key or maybe high key ... Who the fuck you really wanna be with besides me?
BRYSON TILLER LYRICS - Right My Wrongs
... Could it be you calling me down? My foolish heart turns at the stars All that I am is all that you s. ... You've been down from the go, recognition is what you want ... Tell me how can I right my wrongs ... Feels like you don't got me so you feel ... you see. You don't need nobody else, and you're putting this all on me, forgive me.
THE-DREAM LYRICS - Fast Car
Aw, baby, I don't know if you got what I need ... I wanna show ya there's nobody like me ... I need a bad girl, you just too good for me ... Is it with you, is it with you, is it with you, or someone else (Ooh, ooh, ooh) ... I wanna see you drop it low
J. COLE LYRICS - You Got It
Lyrics to "You Got It" song by J. COLE: Hey, one time Hey, one time One time Throw your hands to the ... I watch it hit the floor and watch it drop it real low girl ... Yeah, go ahead and pop it like you do in the mirror ... She too bad to pass, so fine I don't speak ... I'm tryna vibe with you so wont you throw me your phone number
JADEN SMITH LYRICS - Let It Breathe
... you. I don't want to impose, just listen close to my poems. Girl don't worry, ain't nobody know. This the type of stuff a joker keepin' on the low ... Got a problem with the weather, fix it in the tennis box ... Me and Moises whippin' the Porsche and we ease in front of you. What you wanna do? .... Have you ever had a crush?
A DAY TO REMEMBER LYRICS - "What Separates Me From You ...
album: "What Separates Me From You" (2010). 1. Sticks & Bricks 2. All I Want 3. ... and your head down low. ... It's not too late to set this right 'cause everything has been ... Never wanna be caught in between, I need constant reminders of everything ... Cause you've only got one life to lead so don't take for granted those little ...
DREEZY LYRICS - Up & Down
Lyrics to "Up & Down" song by DREEZY: Why you be givin' up on us, like you don 't know all ... And fuck everybody that's hatin', degrading they always got something to say. They wanna' see us apart, that's why they smile in your face ... No one else in my heart is gon' fit ... Don't tell me that you love me if you don't ( you don't)
JEREMIH LYRICS - Woosah
Lyrics to "Woosah" song by JEREMIH: Lights low, get lit Get drunk, clothes off Mouth closed, take dick Weed ... I ain't worried about no other bitch you got me
KIRKO BANGZ LYRICS - Came Here For Something
Lyrics to "Came Here For Something" song by KIRKO BANGZ: Are you coming through now? Are you gonna be ... Don't act like you ain't came for me. And everything you got I need. Girl I'mma ... me. Say baby you can take yo time. You got all ... I wanna meet the side that you don't ever show ... Cause you try to stay too long
LIL' WAYNE LYRICS - Promise
And I Also Got That Street Credit I Got More Work. ... You... Knew Girl I Am A Blood Su-Wu I Hear You Want Somebody You Can Call Boo I Will Change My Name To Boo And Fuck Around And Call You Now What You Wanna Do? ... You Don't Need A Superman. ... I Hope You Like Me Too But Now You Know I Like You Too
KREPT & KONAN LYRICS - Falling
She said I'm falling for you and I can't hide it no more. She said I'm falling for you and I can't hide it no more. Cause I miss the way I love you, I miss the way you touch me. And I don't ... And I don't want this to end too ... Ain't together but still don't want no one else next to you ... I kinda like what we got, don't wanna ruin that
The War Lyrics - Wale
Hate when I cant date you but I also need my space too. I made room for this ... But you was low on love, what I do; reimbursed it. And now it ... And what's worse is before this i had worshiped ya. Now war ... And I don't wanna leave her. But you know what got me wondering ... Whenever they want) And nobody else castop it
ALLISON IRAHETA LYRICS - No One Else
Lyrics to "No One Else" song by ALLISON IRAHETA: I got myself to blame for this Got myself to blame for my ... You don't see all the damage in me and ... Likes me when I'm low and still tolerates me when I'm high ... That you're like no one else ... You're too good, what did I do to deserve you? ... I told you I'd never need you
NB RIDAZ LYRICS - Pretty Girl
... with you, I wanna get lost in love baby, ... All the good times we had me and you you and I, Hot summer ... Me captivaste with your ways and all the things you do. ... Cause nobody's ever made me feel the way you do. ... She's got me happy like a kid waking up on his birthday. ... Something about you don't know what it is.
TORY LANEZ LYRICS - Colt 95
Lyrics to "Colt 95" song by TORY LANEZ: Does he fuck you right? He don't make you feel like i used too He can't do your body.. the way that... ... Made you never wanna fuck with nobody else. Doing 95 on your body ... She don't need me, and time is helping her leave me ... me. And i ain't got no time for them bitches though
JUSTIN BIEBER LYRICS - No Pressure
Lyrics to "No Pressure" song by JUSTIN BIEBER: You ain't gotta answer none of my calls I'm believing you'll pick up one day I don't wanna add to yo... ... Hear me ? Don't nobody deserve myself. Oh no, baby what I'm saying is. You ain't gotta make ... That can do me like no other ... I know that you ain't got no place to leave
THE GAME LYRICS - 300 Bars & Runnin'
Lyrics to "300 Bars & Runnin'" song by THE GAME: My mama took me to Sam Goody's I wanted to ... You can hate me or love me, but now the cops the only homies he got .... Don't want you on my hooks, don't wanna be in your group ... Pull the brim low, if they don't get it ... The summer too hot, and I want the winter to stay
A DAY TO REMEMBER LYRICS - You Had Me At Hello
Lyrics to "You Had Me At Hello" song by A DAY TO REMEMBER: I'm missing you so much, I'll see you die tonight Just so I can get to you before the sun will rise... ... I know the signs are on and I feel this too. None of ... you. What have I gotten into this time around ... I've never seen a smile that can light the room like yours

Recent lyrics

soyou