We know each other for so long i know you struggle to stay strong lyrics

Get lyrics of We know each other for so long i know you struggle to stay strong song you love. List contains We know each other for so long i know you struggle to stay strong song lyrics of older one songs and hot new releases. Get known every word of your favorite song or start your own karaoke party tonight :-).


BARS AND MELODY LYRICS - Stay Strong
Lyrics to "Stay Strong" song by BARS AND MELODY: Oh, yeah Whoa, oh There's this girl I ... You don't need to lie no more 'cause now you know we're here
J. COLE LYRICS - Nothing Lasts Forever
We should've known nothing lasts forever [repeat] [Verse 1] ... I thought you loved me, how the hell you gon' call yo cousin? You know the diesel ... So when this shit ends, know it's gon' hurt [Hook] (You ... Long before I broke your heart, if I lost your respect. I'm just ... But we know each other way too well to pretend. We went  ...
RICK ASTLEY LYRICS - Never Gonna Give You Up
You know the rules and so do I ... gonna tell a lie and hurt you. We've known each other for so long ... We know the game and we're gonna play it. And if you ask ...
J. Cole - Nothing Lasts Forever Lyrics
Lyrics to 'Nothing Lasts Forever' by J. Cole: Long before I broke your heart If I lost your respect, I just hope you ... but we know each other way too well to pretend
Jason Mraz - I Won't Give Up lyrics
I don't wanna be someone who walks away so easily ... And in the end you're still my friend, at least we did intend for us to work .... We all need to know when and where is the right time to apologize and when and .... He's an amazing man and through all our time away from each other, we will continue staying strong with ...
WEBBIE LYRICS - Shawty Know
Lyrics to "Shawty Know" song by WEBBIE: Boo. ... Looking at the phone wondering what taking so long for you to get wet. ... Told all them other girls “bye”. ... Be forgetting what we have and when it come to fuck ups, baby, you done had ... To keep you happy, I'll do all that is required. and tell yo bullshit friends stay out our ...
A Day To Remember - If It Means A Lot To You lyrics
7 explanations, 76 meanings to If It Means A Lot To You lyrics by A Day To Remember: [Verse 1] / And hey darling, I hope you're good. ... But I know you can' t come home 'til they're singing. La, la, la, la, la, la, la, ... We have a long distance relationship. After 3 .... It's just that he's so far and we can't take care of each other .
SHONTELLE LYRICS - Stuck With Each Other
Lyrics to "Stuck With Each Other" song by SHONTELLE: You can, think you can ... But you know that we're in this forever, ... It's been too long, it's been too strong
J. COLE LYRICS - Hold It Down
I know that deep inside these niggas know there's more to life ... for you. So hold me down ... We grew up. I went to school, you went the other way ... All of them bitches we was tripping over, kissing on ... And if I needed gear you'd let me hold your new clothes ... A woman with an ass and a strong mind. It's been a long time
Anthony Hamilton - Struggle No More Lyrics
Lyrics to 'Struggle No More' by Anthony Hamilton. Oh I, oh I, oh I, ... And I'm so glad that we got each other. I'm so ... I know that I deserve so much more. I wanna  ...
NB RIDAZ LYRICS - Girl
Lyrics to "Girl" song by NB RIDAZ: you're my lady always been so true this is why , I sing this song for ... A few staying true like you never breaking ... To you if you werent up in my life I wouldn't know ... faze when I was broke all we needed was each other. Love to strong to let go ... Like when we struggle we get tested in faith ,
PHORA LYRICS - Gotta Move On
... by PHORA: I know it ain't easy (Hey, Hey, yeah) But we gotta move on I know ... But we gotta stay strong. Don't let em treat you less than ... I wish my life was different ... I hate that all my families shamed, A black sheep I found my self the day insanity came ... So I can, speed up the process because I know I'm probably next
MURS LYRICS - Break Up (The OJ Song)
Even all the bullshit we've been going through lately ... Or some shit you forgot or I'm standin at that spot when you came so hard I ... And everytime I lust it reminds me of us girl I wanna stay together cause I hate ... It's been a long time, I know I probably shouldn't of left you cause your the ... But we crazy about each other girl
EMPIRE CAST LYRICS - I Am Who I Am
Lyrics to "I Am Who I Am" song by EMPIRE CAST: I'm so lost in this fog of this mirror I'm in between two places and now I'm struggling Said it's so... ... I know I must stay strong. This is crazy. How in the world did ... Losing my soul just to say I love you more. I'm never gonna ... When we don't listen to each other. And we don't ...
Gotye - Somebody That I Used To Know lyrics
Now and then I think of when we were together, Like when you said you felt so happy you could die, Told myself that you were right for me, But felt so lonely in ...
MARC E. BASSY LYRICS - That's Love
But you always let me know you on my side. Girl I came ... Baby we fight, we never burn out. I stay around, long as you down. I know you ... But our love strong , baby keep holdin' on to each other. First time ... Remix so I put that dollar sign on
2PAC LYRICS - Can U Get Away
It's like your man don't understand, all he does is stress ya. I can see your ... Maybe we can see a better way, find a brighter day ... I contemplate -- but in my heart I know you worth it ... So much pressure in the air ... But you was different -- I got no need to be suspicious ... Even though I got your digits gotta struggle to resist it
2PAC LYRICS - Hold On Be Strong
Lyrics to "Hold On Be Strong" song by 2PAC: Hold on. ... And all through Junior High, we was just gettin by ... Never did like the police, let the whole world know ... And still I rise so keep ya head up, and make ya mind strong. It's a struggle every day but you gotta hold on ... All my homeboys and my homegirls, stay strong
ANCIENT BARDS LYRICS - "Soulless Child" (2011) album
Struggle For Life 2. To The ... you fly over valleys so fierce and austere ... they stick to each other and they promise to themselves ... now that Dorus has the sword they're feeling strong again .... For as long as we know how to stay together
ANTHONY HAMILTON LYRICS - Struggle No More
Lyrics to "Struggle No More" song by ANTHONY HAMILTON: Ooh I'm Ooh I'm ( sick and tired sick and ... And I'm so glad that we got each other ... To stay strong
KIRKO BANGZ LYRICS - Came Here For Something
Lyrics to "Came Here For Something" song by KIRKO BANGZ: Are you coming through now? ... You got all night girl to the side ... Cause I know you came here for something babe ... Say we just gonna be fucking baby ... It's just another night yeah ... I don't wanna come off strong ... I've been holding H town down for so long
HEART IN HAND LYRICS - "Only Memories" (2011) album
I used to care, you were my oxygen, and every breath I took, and now my lungs have seen ... I wish you weren't so cold, ... And even though you said you'd stay, .... we know this road will take us, where we want to go, .... This is just like a bad dream I can't wake up from, as long as we have each other we have nothing to lose
YO GOTTI LYRICS - Real Shit
See these niggas subtweeting, but his fans don't know. He's a pussy ... All these niggas are my niggas and I respect the hustlers ... Fuck that, I'm 5 million dollars strong today! ... See when You heard me doing that money machine shit, nigga ... Say I rap like I trap, I gotta stay on my game ... We fucking around on the internet
EAGLES LYRICS - Already Gone
Well, I heard some people talkin' just the other day. And they ... And then you'll have to eat your lunch all by yourself ... And I'm feelin' strong ... So often times it happens that we live our lives in chains. And we never even know we have the key
MADBALL LYRICS - "Demonstrating My Style" (1996) album
To those who've helped us out, you know what we're about. You'll get ... We - can be strong once again. I've seen it ... Times have changed so much since then. All ... Life's hard, you struggle some times ... At least we've got each other, and we can rely on one another ... True to the game I'll stay while for you it's the fame
Meek Mill - 4 All My Niggaz Lyrics
Jun 4, 2016 For all my real niggas For all my niggas that ain't here For all my niggas that's down rig. ... you know I'm still your boy You know I'mma ride we still got each other ... letters told me stay strong I had rainy days you was with me through the ... struggle all we got is pride So when a nigga take it from you shit you ...
ONWARD TO OLYMPAS LYRICS - "Indicator" (2012) album
The same ones that you've heard for so long. Do you feel the ... Staying buried in this firm foundation. Wash away the ... I'm too strong even for my own good ... Because I know that I am letting this whole place get to me. I'm so ... Why don't we listen to each other on this one ... Can't you see my world is struggling? Who do ...
OVERPAIN LYRICS - "Underrated - Overhated" (2012) album
WE CAN MAKE IT REAL - STRONG AS STEEL - THIS IS THE REAL DEAL .... BUT THIS IS AN EXAMPLE THAT IF YOU STRUGGLE ENOUGH ... ALL KNOW THAT WE GIVE NOT TAKE .... ARE HERE TO STAY AND CLEAN OUR NAME THAT YOU FOR SO LONG DEFAME ... DEFENDING EACH OTHER FOR ETERNITY ...
AT VANCE LYRICS - "Ride The Sky" (2009) album
We thought we could rule the world. Nothing that we couldn't bear. Side by side we walked the line. It felt so strong your hand in mine ... Higher and higher. You know. That you can touch the sky. You'll be. The one to spread your ... Settle down and stay ... Struggle with madness ... Knowing each other for quite a long time
BLACK STAR LYRICS - Respiration
Lyrics to "Respiration" song by BLACK STAR: What'd you do last night? We did umm, two ... all you see is.. and then you know. Big, big, you know ... Is preposterous, stay alive, you play or die, no options. No Batman ... So much on my mind that I cant recline ... We played against each other like puppets, swearin' you got pull
JACKSON BROWNE LYRICS - The Pretender
I want to know what became of the changes. We waited ... You'll get up and do it again ... And the struggle for the legal tender ... And we'll fill in the missing colors. In each other's paint-by-number dreams ... Who started out so young and strong
Demi Lovato - Skyscraper lyrics
My eyes are flooding with tears but now I know I have to stay strong. .... All I can hope for is that one day we can all rise above hurting each other, and just get ... It's close to the skies, it's up high and you can't tear me down as long as I'm up here. ... This song is so deep and powerful, no matter who tries to make you feel bad, ...
AVENGED SEVENFOLD LYRICS - "Avenged Sevenfold" (2007) album
So warm as I'm setting you free. With your arms by your side there's no struggling. Pleasure's all mine this time. You know I make you wanna scream. You know I ...
LIL BOOSIE LYRICS - Going Thru Some Thangs
hopin' my niggas stay the same but they ... just like the others sometimes I wish I ... know you a soldier but they still wanna bring that savage out you ... and all my cousins doin' time ... we livin' fast ... so I be straight when I'm gone ... My Struggle
KENDRICK LAMAR LYRICS - Mortal Man
Would you know where the sermon is if I died in this next line? If I'm tried in a court ... So I could find clarity, like how much you cherish me ... Forgetting all the pain and hurt we caused each other in these streets ... By my faith in God, by my faith in the game, and by my faith in all good things come to those that stay true. You ...
J. COLE LYRICS - Sideline Story
Throw flames, Liu Kang, the coach ain't help out, so I call my own shots. I'm David Blaine, I'm breakin' out of my own box, you stay the same. But homie if you change, ... Who's to say that who's greater, all we know, they ain't the same [Hook :]
DAYDREAM XI LYRICS - "The Grand Disguise" (2014) album
You have told. The same old lies again. You deny. The truth that's pumping ... Our fate was strong, it was great ... I feel so much more alive than I've been before ... For a long time trapped in shadows and oblivion ... I know. We've lost our way. Killing each other. Draining the waters. With no ... We struggle to stay awake
MARY J BLIGE LYRICS - Each Tear
Lyrics to "Each Tear" song by MARY J BLIGE: Woohoohoo, whooohooohoo, ... Makes you stronger than you know (stronger) ... That we done that's in the past. But fighting won't get us anywhere. So if you want, Here's my hand ... You're much more than the struggle that you go through ... Stay[Amazon Mp3 Bonus Track]
Mr. Capone-E - Take A Chance On Me Lyrics
Take a chance on me and that's all the rest ... Aint no other girls like you 'cause you know the deal about how I feel. So please take my hand and give me a chance to be your one and only man ... cruising all night long while I sing this song staying strong but I know you think it might not last but if you never open your arms ...
Adele - Someone Like You lyrics
30 explanations, 95 meanings to Someone Like You lyrics by Adele: I heard that ... We've know each other a long time but it was only about a year ago we really became friends. .... It's so bitter to remember abt past, but it's sweet too sometimes . .... This song is about the struggle of someone who finds out that the one who ...

Related lyrics


Artists

The Chainsmokers biographyMike Posner biographyFlo Rida biography

Recent lyrics

tina
yhwh
oxtail
5ive
fafi
zaza
2pac
zuge
jabu
ruhe
seti
brood
bape
mikay
b mike