Tryna get it in the worst way . lyrics

Get lyrics of Tryna get it in the worst way . song you love. List contains Tryna get it in the worst way . song lyrics of older one songs and hot new releases. Get known every word of your favorite song or start your own karaoke party tonight :-).


LIL' WAYNE LYRICS - Money On My Mind
Get key money from a quarter blame it on my wrist. I whip coke ... I gotta get it even if its in the worst way ... I'm diggin in the game tryna get some money out her
OMG GIRLZ LYRICS - So Official
Lyrics to "So Official" song by OMG GIRLZ: Yea yea ya oh oh I'm feeling you in the worst way. But this ain't like me I'm tryna keep the playe...
A BOOGIE WIT DA HOODIE LYRICS - Quiet Storm Freestyle
But that was way back when I used to be what I used to be. They took ... Want my head I'm just tryna get my bread up ... Chose getting money in the worst ways
FAT TREL LYRICS - Find My Way
Lyrics to "Find My Way" song by FAT TREL: Sometimes I wanna fly away, rest in peace my nigga he died to ... We want this money trying to get it in the worst way
LIL' WAYNE LYRICS - Back To You
She said she tryna be different. But she ... I miss you in the worst way, ride that dick no speed bumps. No redlights, no stop signs, just get to Lil Tunechi [Hook]
SCHOOLBOY Q LYRICS - Kno Ya Wrong
You're tryna blur my picture. Want me down there with ... Thinkin' 'bout you in the worst way. I need your cake like it's ... I get a half, you get a half. Fuck up some ...
ALLDAY LYRICS - Moon Song
And she's so perfect in the worst way. I was skipping ... I would catch the night when it fell. And only ... Tryna' get warm to the bone before winter. But lately her ...
LIL DICKY LYRICS - Famous Dude
... It's like, these days dicky been up on his grind Tryna spit a rhyme Fly enough to get cracker signed... ... I was wantin fame up in the muthafuckin worst way
IGGY AZALEA LYRICS - Trouble
But I'm undecided, tryna figure out if that's you. Either way though, I think you're worth a test drive 'Cause (oo) you're so ... I gotta beg for him in the worst way. Dear Lord, how'd I ... But second place never get the recognition, hmm. See what he ...
THE WEEKND - Starboy lyrics
Sep 22, 2016 I'm tryna put you in the worst mood, ah (P1 cleaner ... Pockets overweight, getting hefty, ah. Coming ... Girls get loose when they hear this song
THE-DREAM LYRICS - I Luv Your Girl
She run her fingers through her hair, he tryin ta call her over there but she like, ( Fuck! ... Mmm I want her in the worst way, plus I just found out that it's her birthday
RIHANNA LYRICS - Birthday Cake
And he tryna put his name on it. It's not even my birthday. But he want to lick the icing off. I know you want it in the worst way. Can't wait to blow my candles out
VERSE SIMMONDS LYRICS - Sexy Body (Remix)
See your body callin out, don't get lost in the crowd make sure you pay ... Put it on you, after you take it off, imma turn your body on just to break you off, tryna make ... got me thinkin bout it all night in the worst way, say you wanna ride all night ...
RIHANNA LYRICS - Birthday Cake (Remix)
I know you want it in the worst way (the worst way) Can't wait ... Come, come, come and get it. Sweeter ... Love the way you do when you do it like that. Show up ...
Zay Hilfiger - Roll Play Lyrics
Jan 20, 2017 It was okay on her birthday he wanna see on your birthday now I'm missing you in a worst way I just wanna know if you okay ... her birthday it was all good it was all great in my all hood tryna come ... Get the mobile app now.
REDFOO LYRICS - New Thang
Lyrics to "New Thang" song by REDFOO: Oh, the way that you pop, girl Makes me go cray, show me what you got, girl! ... Get sexy, girl, get sexy ... That can do ya the best and the worst way ... Cause a player like me tryna slide into home plate
J. STALIN LYRICS - Everyday My Birthday
Live wire nigga's they make em made in the worst way. ... fuck my bitch as long as you don't get in the way of a nigga's chips, that's why I tighten up my game like  ...
DAVE LYRICS - Freestyle For Toddla T
And I'm not tryna get life to make my brother's sentence in vain, in vain. I'm tryna make ... And living in the worst way, fam it won't be in vain. All that football on a ...
Don Prynce feat. Goody - Birthday Lyrics
Jun 15, 2015 ... to get wild I don't mean it in the worst way Do ya thing put it down tonight So get ready for the ride of your life We gettin' faded alright Ya tryna ...
BIG SEAN LYRICS - Love Story
So keep on liftin' (lalalala) I won't stand in your way ... That when I get that grammy, they gon' be a granny ... speakers and I'ant tryna blow your head up like reefa but we got chemistry to the ... If we never happen we'll regret it in the worst way
KYLE LYRICS - King Wavy
Tryna make sure all my niggas paid every beat gets slayed ... Super-duper- destroy niggas in the worst way ... Cause you know I'm getting that dinero
MAX B LYRICS - Live Comfortable
Nigga tryna live comfortable ... Ready, fuck her on the first day, want you in the worst way ... I'm a get 'em, hit 'em with the head like I filled 'em with lead. Bitch, go  ...
2PAC LYRICS - What'z Ya Phone # (Remix)
Just cause I'm paid in the worst way, true. Looking kinda good in ya ... Tryna get it on the come up. Ease breeze 1-2-3 won't get it from me, no! Can you think a lil ...
VINCE STAPLES LYRICS - Lemme Know
I know it hurt you in the worst way ... I ain't tryna be too forward with ya, lookin' forward to ya. Tryna split a couple kids, maybe mortgage with ya. Do it all to get ya
DAVE LYRICS - Warm Up Session
Running errands like I had three feet, I've been tryna' get my mum a yard. Feeling like I can't ... Or was all this a lie, in the worst way? Would you kill me for a ...
THE ROOTS LYRICS - Break You Off
Knowing when we get it off, Girl I mean it all ... And get stripped and shown, the way to get in the zone ... I say I'm in town, You say you want it in the worst way
BRANDY LYRICS - I Wanna Be Down (Remix)
Yeah I get exotic with tha malotic tune I get hypnotic with tha room but you got to ... is your nine men strong I wanna be put on in tha worst way since the first day I  ...
TRINA LYRICS - It's Your B-Day
(Girl you're on fire wanna hit in the worst way) ... Get it girl, you can ride if you want to, yeah ... Cause it's my party tonight, I'm tryin to cum befo' it's ovah (shit)
Lil Wayne - Money On My Mind Lyrics
Get key money from a quarter blame it on the wrist ... I gotta get it even if it's in the worst way. That cake ... I'm diggin' in the game tryin' to get some money out her
TREY SONGZ LYRICS - Everybody Say
Bitch I'm tryna get paid. Think about it every damn day. Nigga, there's a will, there's a way. Shit, I'm tryna hit a lick right quick. No shit, that's what everybody say
RIHANNA - Birthday Cake lyrics
I know you want it in the worst way. (the worst way) Can't wait ... And he's tryin' to put his name on it. ... Give it to her in the worst way (the worst way) Can't wait to ...
Horrorshow feat. Urthboy & Muph - Doctor's Orders Lyrics ...
Jan 3, 2015 ... piece of mind like a nobel In the meantime I'm tryna travel light Less ... anger is a curved blade You can get cut in the worst way Cause you ...
SNOOP DOGG LYRICS - I Don't Need No Bitch
Suckers tryna get a check. Boss dogg ... Now you telling me I need to be getting out and go find me a bitch ... And then she all up on your boy in the worst way
CLARIYAH LYRICS - The Worst (Remix)
Lyrics to "The Worst (Remix)" song by CLARIYAH: Hey B, why you acting like a stranger? I remember when I ... I feel it in my chest when I'm tryna find the words
DIZZY WRIGHT LYRICS - Hit Me When You Comin'
What if I told you that the only way to get on the radio... was to rap about material shit? What if I told you that I ... That I swear, this has to be the worst that mainstream get, niqqa. Hold up. ... Don't take this as me dissin or tryna get your attention
TYGA LYRICS - Ayo (Ricky Ross Remix)
We go and get it in the worst way [Hook] [Tyga:] ... I get money three ways, fucking bitches three ways 7 different ... I'm tryna fuck Coco, this don't concern Ice
JAKE MILLER LYRICS - Shake It
Girl let me see you on your worst behavior. Shake it, shake it, ... I'm tryna see you bounce to the bass line. Hands on your waist line 'Bout to get it popping here we go. I'm feeling so ... Look, the way you shake it girl, I swear you breaking necks
Mz Bratt - Get Dark Lyrics
Apr 10, 2014 ... "mercy," Cause like Ike, I'll hit em in the worst way Better run run run, ... You tryna' rally me, but you can't catch me I got the Hamilton swag, ...
2PAC LYRICS - Better Dayz
wanna try now, they lie down and get ran through. Nobody ... A born thug in the first place, the worst ways. I'd love to ... Tryin to keep my head up and stay strong
KEVIN GATES LYRICS - MYB
Don't answer my phone from rap niggas, I get calls way more often from jail (hello ), ... It's getting had to be humble tryna get this bad karma off me, Starlito!!

Related lyrics


Artists

The Weeknd biographyMajor Lazer biographySelena Gomez biography

Recent lyrics

kika
ctrl
a muse
ubava
naiboi