These hoes thirsty need water, stay down come up lyrics

Get lyrics of These hoes thirsty need water, stay down come up song you love. List contains These hoes thirsty need water, stay down come up song lyrics of older one songs and hot new releases. Get known every word of your favorite song or start your own karaoke party tonight :-).

Lyrics to "Step Yo Game Up" song by DIZZY WRIGHT: Hell nah we ain't ... Fuck these haters, fuck these pussy niggas hatin ... Can't trust none of these hoes. I hate thirsty niggas more than thirsty bitches, tryin to run around like my bro ... When it's time I'll come, you can sign me up ... I need this on my feet, nigga this tight
Lyrics to "Water Wet" song by YO GOTTI: Oh you got that water wet (drip) Thang drippin' like a faucet She say, "Are you thirsty?" (drip) And... ... finger come. That pussy slide down my tongue, she turn that fire hydrant on ... Shawty, so deep in her wet, you'll need a float to go in. All of my ... Strap up before I go in. Strap up ...
KENDRICK LAMAR LYRICS - Sing About Me, I'm Dying Of Thirst
Lyrics to "Sing About Me, I'm Dying Of Thirst" song by KENDRICK LAMAR: When the ... shut off And it's my turn to settle down My main concern Promise that you will sing. ... I woke up this morning and figured I'd call you ... And I'm a need that 40 dollars even if I gotta ... Cry out from heaven so loud it can water down a demon
Lyrics to "Die Bout It" song by KEVIN GATES: Til' the paddywagon pull up and cuff ... These niggas lyin' in they rhymes, you could stop pretending ... Faggot throwing water at the event at my show ... Niggas from where I come up at ... Me and Stroke down there thuggin' by ourself ... They got a lot of hoes with dicks, outchea
Cause if it comes down to it, boy you niggas ain't ready [Verse 1:] ... Like a little darling shawty stay wanna go out. No roof, roof ... Anybody in the water, the Atlantic, Ocean [Hook] ... Fucked her, why she had to go and tell all them nat-nat hoes. You in it for the money, bitch you ain't come up with me ... Cause I know she thirsty
[Verse 1: Meek Mill] Ready or not, here I come. You can't hide, nigga I'm too damn fly. Sippin' all of this purple, it got me too damn high. They say there down for ...
J. COLE LYRICS - Lost Ones
And I'm not with them niggas who be knocking girls up and skate out. Girl, you gotta think ... To come up to me talkin' bout abortion. This my body nigga so ... And all his niggas saying man these hoes be trapping niggas. Playing with niggas ...
when it comes to these raw venemous spit send him his dick ... Take a long barrel four four and run up in ya bitch ... I stay blood thirsty for watta, watta ... You hoe niggaz run faster than cut out segas ... When a soldier bow down we leave him alone ... And I'ma disappear and come back the sickest nigga you ever met
Famous Dex - No Hook Lyrics
Mar 26, 2016 (Woah) I got the xans for the low These bitches they coming for more You ... they fold D-D-B, you already know Man I'm off drugs with the hoes.
PROBLEM LYRICS - Understand Me
Hoe you thirsty get out my dem, Buzzin lean for the paper, hundred proof no chaser. That's your bitch I'm a take her. You're a banker I need some cookies this mouth ... Turn this fucker up ... Pushing down the block watching for the cops. Checking these traps looking for the gwap ... I stay molly gwapped in that key big tree
Hold up, get back [Verse 1:] Really I'm ... Done em down, don't spare that nigga. Catch him now ... That's that water, water, make me eat that pussy. Had the ... Wild niggas are hungry and thirsty ... Go Al Sharpton on these hoes, yeah. Hot boys ...
I stay on, peeko dipping mind be on that seat no flipping. Game HD when I pull up she can see the difference ... Run 'em like water hitting corners got lucini ... Man these hoes is so thirst ... No sir, now she proceed to break it down closer. No sir ...
Lyrics to "Pray" song by CHINX DRUGZ: Now I lay me down to sleep Pray to lord my soul to ... Now I'm living thirsty ... These niggas ain't real, these niggas to blame ... I stay with the heat, I came with a dream ... Spring water, molly water, all the way turned up ... Family always come first 'fore they take me off in that hearse
PLIES LYRICS - Kept It Too Real
you told me what a good heart in these streets would get a nigga ... when a nigga locked up or broke that's when they claim they love you then. ... you never gave me shit I had my own grind and I ain't need yo choppers nigga I had my ... a nigga I'll believe his hoe now before he believe you ... Water[Best Buy bonus track]
50 CENT LYRICS - Outta Control (Remix)
Now blend in with me, as I proceed to break it down ... You wanna search me than search me but hurry up cause I'm thirsty. I need that, grind in my system P, on my side twistin ... Try to get me on some pop shit these chicks will frame ya ... Cents, into them dollars, the hoes wanna holla. But you ... I play I stay I'm goin for mine
FABOLOUS LYRICS - Gone For The Winter
Soon as the summer come around I'm gon' make sure you see me. Said I'ma make sure ... Straight up shit is real and any day could be your last in the jungle. My ears to the ... All wings flap but you gotta stay flyer ... Everybody wanna shine, gotta give these niggas a gem ... I killed all them hoes, I'm the murder capital. I'm the ...
All she know is level up got her in her bag now. Hating hoes never up so they throwin' jabs now. See that Rollie ... So down to earth still on some fly shit ... All about my F can't put water over blood nigga ... Visit for these lyrics.
DJ QUIK LYRICS - I Don't Wanna Party Wit U
Now it's double up, hoes come a nickel a dozen. They get ... If ya missed it, I stay consistant, we got heat C-P-T style ... In yo' town, don't trip nigga, it goes down
KENDRICK LAMAR - B*tch Don't Kill My Vibe lyrics
And when the stakes are high, I stay down for days. And when the water inside, you're probably pool shaped. We thirsty nigga, never alert me, nigga. I got a P89  ...
Lyrics to "In Over My Head" song by BETHEL MUSIC: I have come to this place in my life I'm full but I've not satisfied This longing to have more of Yo... ... I'm thirsty my soul can't be quenched ... Would you come and tear down the boxes that I have tried to put You in ... Thanks to Katia Diosdado for correcting these lyrics.
Tryna hit the top, don't try and down me ... You wanna run up? Don't do ... These hoes thirsty, line 'em up and call 'em a water fountain ... Stay designer Downey
Right now I need everybody. Lighters up. Not for me, but ... And that pistol stay on me if you get wrong it's unloading. And like a ... My lil brother was my best friend he ain't sit down that's outstanding ... Get a Sunday drink if she thirsty can't birth a child with these bitches ... Is y'all the way to water quick thirst my nigga no feet
LIL SNUPE LYRICS - I'm That Nigga Now
'Cause I'm that nigga now, she know I'm a dick er down. Put er in that whip ... Got the food up on my back, these niggas know I fuckin run it. I'm that nigga, bitch.
FRENCH MONTANA - Ocho Cinco lyrics
I see a bitch lookin thirsty told her gon drink up. I head hunt, that ... All I got for bitches is pipe water, I done came up off a night order ... Man I say pimps up, hoes down. I say that to say that. I only recognize these bitches with they limbs up , or from the nose down. I tell her ... She on that came so she could come boss. And her ...
Denzel Curry - Ultimate Lyrics
Jun 9, 2015 Ronny J, listen up I am the one, don't weigh a ton Don't need a gun to get respect up on. ... now his mama living with the pain Wait, doctor says he's gonna stay Let him ... chop your esophagus Bitches be bopping it, bow down and pop it in ... up I' ma sever it when I sever shit I kill 'em, no Kony, these niggas ...
Young Dolph - Preach Lyrics
Zaytoven Aye You know what up. It's Dolph Zay what's poppin'. don't trust a bitch, don't trust trust a nigga. Fuck bitches fuck bitches get yo girl don't trust these ...
Promethazine in two cups I'm screwed up. And you ... Ice water chest, and my wrist like a cool cup ... Your girl go down fast, come up slow, but I never slow up
Young Thug, Solo Lucci & Offset - Special (feat. Offset and Solo ...
Feb 6, 2016 ... to stay with me with 44s My forgis on top like rollercoast These fuck niggas ... Laced up with some Ls on us Motherfucker go crazy drop down we still on ... that Audemar my diamonds water water you would think that I could surf ... keep the condom I fucked that hoe after hours like a [?] Coca coca coming ...
That pussy keep calling me (come here Boosie) ... I prolly need to stop answerin da phone ... Lay on your stomach girl (just like this), toot that ass up (toot it up)
That these things take forever. I especially am slow. But I realize that I need you. And I wondered if I could come home ... You felt as if you'd just woke up
There are times.. when you'll need someone.. I will be by your ... For in these cold Chi night's moon, you my light. If heaven ... friends will stay as we begin to lay
EMINEM LYRICS - Under The Influence
Two pills I pop, 'til my pupils swell up like two pennies. I'm Clint Eastwood in his ... Stingin the fuck outta everything I come across in the halls. I light a candle and ...
THE WEEKND - Drinks On Us lyrics
Bet you never seen my niggas pull up to the spot. I just signed so ... Went from hipsters, now it's models and these singers ... Tears of joy run down my cheek onto the soil ... Grand total, five digits, make those hoes repent ... Yeah, we need more than racks, my comrades want them illions ... Had a few horses come by the telly
LECRAE LYRICS - Don't Waste Your Life
Everything in Luke 12: 15 down to 21. You've really gotta ... And stay focused. You ain't got no ride. Your life ain't wrapped up in what you drive. The clothes you  ...
Verse Simmonds - Situationships lyrics and translation
Nov 11, 2015 ... let her catch on you way down But everybody got something to say Take a ... good girls niggas loving these hoes (hoe's winning) Homegirl said it Said ... them Thirsty niggas trying to fuck, we all up in that (?) Now she's spending ... just need one to hang with So we can talk that body language So come a ...
Vic Mensa - Shades of Blue lyrics and translation
Jun 7, 2016 Color of morning pee coming out of the sink It's 2016 who would think Kids in America don'. ... Shorty thirsty, he just bought his fourth fifth It's lead in the water gun, ... stay gray, around my way, around my way Waking up to the morning sun ... he a part of me I'm a prodigy in these Prada jeans I'm tryna' make ...
Stand up when I can't. Don't leave ... To stand up when they can't ... Chasing things that I could give up ... Thanks to Justin Thomason for correcting these lyrics .
Raffi - Down By The Bay Lyrics
Down by the bay. Where the watermelons grow. Back to my home. I dare not go. For if I do. My mother will say "Did you ever you ever see a goose kissing a ...
HOPSIN LYRICS - Baby's Daddy
Uh, what's up? Um, there's ... Will you still be down to get nasty? ... [Verse 1:] Hold up, throw me the mic ... You left me flowing down shits creek. You sex driven ...
Khary - Find Me (prod. by Lege Kale) Lyrics
Mar 24, 2016 Sign inSign up ... in a penthouse Need that view Gotta whole team yeah they need that too Need them M's ... Otterbox I'm Frodo to these bros Waldo to these hoes So if you think you getting chose? ... MSG Tryna stay away from the MSG Diabetes in my family Gotta live to see a Grammy ... 2AM Thirst Ballad.

Related lyrics


Fetty Wap biographyThe Chainsmokers biographyShawn Mendes biography

Recent lyrics