She brought home a mexican and we did not know what to think of him lyrics

Get lyrics of She brought home a mexican and we did not know what to think of him song you love. List contains She brought home a mexican and we did not know what to think of him song lyrics of older one songs and hot new releases. Get known every word of your favorite song or start your own karaoke party tonight :-).


Montgomery Gentry - Merry Christmas From The Family Lyrics ...
Mom got drunk and dad got drunk / At our Christmas party / We were drinkin' champagne punch / ... You are now on the desktop site. Return to mobile? Yes No. Lyrics ... Little sister brought her new boyfriend. He was a Mexican We didn't know what to think of him ... Montgomery Gentry - She Don't Tell Me To Music Video.
ROBERT EARL KEEN LYRICS - Merry Christmas From The Family
We were drinking champagne punch and homemade eggnog. Little sister brought her new boyfriend. He was a Mexican We didn't know what to think of him until he sang ... But when they tried to plug their motor home in. They blew our ...
SOUTH PARK MEXICAN LYRICS - Real Gangsta
Lyrics to "Real Gangsta" song by SOUTH PARK MEXICAN: She don't know why But all she knows is that ... We broke into a house we got a bunch of shit stashed
Dixie Chicks - Merry Christmas From The Family Lyrics
Mom got drunk and Dad got drunk / at our Christmas party / We were drinkin champagne ... We were drinkin champagne punch and home-made eggnog little sister brought her new boyfriend. He was a mexican we didn't know what to think of him ... Dixie Chicks - Not Ready To Make Nice (GRAMMYs on CBS) Music Video.
SOUTH PARK MEXICAN LYRICS - Jackers In My Home
Lyrics to "Jackers In My Home" song by SOUTH PARK MEXICAN: They wipe tears while I wipe fingerprints ... Im all alone, my girl said that she could'nt make it
BLINK-182 LYRICS - Josie
Yeah, my girlfriend takes me home when I'm too drunk to drive. And she ... She laughs at my dumb jokes when no one does. She brings me mexican food from Sombrero's just because (Yeah, just ... And she's so smart and independent, I don't think she needs me ... (I know that everything [3x]) Everything's gonna be fine
Robert Earl Keen - Merry Christmas From The Family Lyrics ...
Little sister brought her new boyfriend. He was a Mexican We didn't know what to think of him. Until he sang Feliz ... But when they tried to plug their motor home in ... Robert Earl Keen - Robert Earl Keen - Not a Drop of Rain DVD Lyrics Lyric.
SOUTH PARK MEXICAN LYRICS - The Beach House
Man it's real man, here we go [South Park Mexican] I'ma have to smoke, I'ma have to fucking toke. Keep it in my lungs like an inside joke. No damn hope, I loc  ...
DEAN BRODY LYRICS - Bounty
So I stuck him deep and I buried him good. Not deep ... We jumped in a box-car to old Mexico Where I ain't ... No I ain't worth a penny Of my bounty back home. That train ... But I think they'd be real proud of me. To know the man that I've become. We took ... She said, "What was I supposed to do boy? Just watch you leave?
SOUTH PARK MEXICAN LYRICS - I Wanna Know Her Name
Lyrics to "I Wanna Know Her Name" song by SOUTH PARK MEXICAN: She dance the salsa She dance the Cumbia She ... I think I wanna be your baby father ? ... Didn't even know she got a man, she gone keep him in check. She wanna jet with a vet, and it's just like that. Cuz we go hard from the jump, she far from a punk
Real Gangsta Lyrics - South Park Mexican
no pops and his mom worked till the noon, she managed to by him some shoes on sell she didnt know she bought the wrong color, and they stayed in the closet all summer even though the kid ... we broke into a house we got a bunch of shit' stash it was tha first ... all he can think about is bloody bloody murders (chorus)( x2)
RANDY NEWMAN LYRICS - My Life Is Good
Mexico Met this young girl there. We brought her back with us. Now she lives with us. In Our Home She cleans the ... This child just will not do. A thing I tell him to. And he's ... Whaddaya think of that? ... we like. And you know what he said to me
ODD FUTURE WOLF GANG KILL THEM ALL LYRICS - Oldie
My bitch white and black like she's been mimicking a panda. It's the dark ... Yea my nigga Ace will pull the black jack ... Got you diving for the plates like you stealin' home base ... Three lettermans that Ace has been makin' him. No ... I'm gettin' blazed thinking 'bout those days ... Wolf Gang so you know we not givin' no fucks
KANYE WEST LYRICS - Last Call
Bought my mom a purse, now she Louis Vuitton Mom I ain't play ... him beats. And I'm thinking he's trying to get into managing producers ... And No ID told him, "look man, you wanna mess with Kanye you need to ... You know, we went to Ikea, I bought a ... he already had the beats that he wanted, I did nothing like already at
SOUTH PARK MEXICAN LYRICS - Mexican Heaven
Lyrics to "Mexican Heaven" song by SOUTH PARK MEXICAN: There's a question ... Dear God will I see him on the boulevard? ... It's just for good luck, not for a weapon ... I wanna know, is there a Mexican Heaven lord? ... But on the cool she got love for a Mexican ... Are We Real · Dope House Mind · Jackers In My Home
SOUTH PARK MEXICAN LYRICS - Filthy Rich
Lyrics to "Filthy Rich" song by SOUTH PARK MEXICAN: Oooohh Uh It's the same ol' shit in the same ass place ... Hope she knows that it hurts not to be wit her
SUBLIME LYRICS - April 29th, 1992 (Miami)
Apr 29, 1992 Lyrics to "April 29th, 1992 (Miami)" song by SUBLIME: (I don't know if you ... And then we turned that liquor store into a structure fire ... Where do you think I got this guitar that you're hearing today? ... They said it was for the Mexican ... trying to get inside the CP's house...he thinks out there trying to kill him)
YG LYRICS - Me & My Bitch
[Verse 1: YG] Hair done, nails did, caramel complexion. Pussy stayed wet like she was mixed with Mexican ... Still living in my momma house, but I let her move in ... I was claiming her when we was fucking. My bitch, wasn't using condoms no nothing ... Damn, she was with him last weekend ... But she know a nigga rich now
SOUTH PARK MEXICAN LYRICS - The Ghost
Lyrics to "The Ghost" song by SOUTH PARK MEXICAN: Forver I'mma ride bein high ... Don't ever think of it as you ride through (smokin on Mari) ... Now you know what this Mexican doos ... We hit licks in the earliest of hours ... Dont be suprised, she's not in white clothes ... Homie kinda broke and them folks call him indigent
WEIRD AL YANKOVIC LYRICS - Albuquerque
And then she tied me to the wall and stuck a funnel in my mouth ... And anyone on the street will glady shave your back for a nickel ... I would not sleep for an instant until the one-nostrilled man was brought to ... He said "No, we're outta jelly donuts" ... You know, I think it was just about that time that a little ditty started goin'  ...
SIR MIX-A-LOT LYRICS - Posse On Broadway
Me and Kid Sensation and that home away from home- In the Black ... there's not another posse with more points scored- we don't ... Larry is the white guy people think he's funny - a real estate ... we stopped at Taco Bell, for some Mexican eatin '- but Taco Bell ... We took the girl with usssssss....with him she rode the busssss.
YO GOTTI LYRICS - Second Chance
She may love your ass to death but ain't no second chance. See bitches think they slick but then they act like niggas. Gon fuck off and then come back and act all ...
SOUTH PARK MEXICAN LYRICS - Dead Pictures
Lyrics to "Dead Pictures" song by SOUTH PARK MEXICAN: It's after midnight while I let this pen write ... Cause if she saw what I saw it would have haunted her
YOUNG BUCK LYRICS - U Ain't Goin' Nowhere
Lyrics to "U Ain't Goin' Nowhere" song by YOUNG BUCK: What did ya do to me? ... I know sometimes a nigga might not make it home and it's ... Now how the fuck we get to Mexico? ... And even if she did leave because of the way I act
LADY GAGA LYRICS - Alejandro
Lyrics to "Alejandro" song by LADY GAGA: I know that we are young And I know that you may love ... Hot like Mexico ... She's not broken ... Burned before him
SOUTH PARK MEXICAN LYRICS - Wiggy
Lyrics to "Wiggy" song by SOUTH PARK MEXICAN: Hold up on the double, these boys want trouble ... I hit him with the shotty that I bought from the academy ... Didn't Mama say not to play with niggas from the gutta? ... You know the three digits, BITCH you better dial 'em ... Niggas call me Grind say that I'm a home wrecker
SOUTH PARK MEXICAN LYRICS - I Must Be High
Lyrics to "I Must Be High" song by SOUTH PARK MEXICAN: I'm damned if I do and damned if I don't ... Bought a condo for my top ho cause she working that taco
FABOLOUS LYRICS - Gone For The Winter
Then Bosh tapped it to him ... Know a nigga who would, you ain't even gotta wish ... How she act when you ain't up will tell a lot about a bitch ... And I ain't spent a month at home, still be in my comfort zone ... Kings don't speak English we speak Kinglish ... I'm the name they bring up that they think their bird is flappin' to
JOEY BADA$$ LYRICS - 47 Goonz
I got her on some shit like "I'm a get tatted for him" She a ride or die, ... But we got a appetite for cookie creases and treats. And they all ... I be with my Mexicans, I know they got the toolie ... You would think I had a eighth the way I'm crushing them grapes ... Then get bitched like the bitch she brought, throw your fit then walk
TIM MCGRAW LYRICS - That's Why God Made Mexico
Lyrics to "That's Why God Made Mexico" song by TIM MCGRAW: Margie said, Roy you ain't listening to me And I've got a whole lot more ... A place where we can lay low ... She don't fix him dinner no more ... Don't you know ... Sing Me Home
KEYSHIA COLE LYRICS - Let It Go
I don't know the type of tricks he playing. But I should warn ... Make him stay home late at night. But if he wanna go he'll be gone no lie. I can't ... Thinking about mine and where he might be. Remember ... Little do she know she just a rebound
LLOYD BANKS LYRICS - Beamer, Benz, Or Bentley (Hi-Def Remix)
"Beamer, Benz Or Bentley" I don't know, I stay low in that... [Maino:] Yo, I'm fresh, .... I'm not the one for chumpin', I got the ratchet that will stump him. Dump him!
YOUNG JEEZY LYRICS - Tear It Up
[Jeezy] Shit I'm in tha hood where u think I'm at man ya kno, shit... [Girl] Still ... Shawty in the bed she ain't got no panties on. Soon as ... She a bad bitch, ya'll ready know ... So I keep it gangsta with her, let her come to the house (eyy) Let her play madden wit slick, when we in the bedroom she like to play with the stick ( yea...)
South Park - Real Gangster Lyrics
chorus: she don't know why but all she knows is that her youngest child is a real gangster ... A's and B's and had no enemys, but he saw all the g's as he walked home, ... she managed to buy him some shoes on sale, she didn't know she got the ... this is the life of a young mexican, first one done take me to the second one
YO GOTTI LYRICS - Rico
Lyrics to "Rico" song by YO GOTTI: My home boy rico, fell in love with kesha Full time freak bitch ... But if rico know what I know can't no one save him but god
Tim McGraw - That's Why God Made Mexico Lyrics
Lyrics to 'That's Why God Made Mexico' by Tim McGraw. Margie said Roy ... A place where we can lay low ... She don't fix him dinner no more ... Don't you know
SOUTH PARK MEXICAN LYRICS - Dope House Family
Lyrics to "Dope House Family" song by SOUTH PARK MEXICAN: Razaville Texas Houston to McAllen ... We leaving proof, that there ain't been no justice here
NIPSEY HUSSLE LYRICS - If U Were Mine
Look, no I can't promise commitment, but I swear we'll have fun. If you ask I'll be ... Got to think like a rider, you gotta know your position. So if it's cool, then ... She said [Chorus] Look, now. Bridge: Nipsey Hussle If I was yours... and you was mine. Would you do me like you do him and have someone on the side? So, keep yo' ...
LIL BOOSIE LYRICS - Distant Lover
She my.. Distant lover.. So many miles away. Distant lover.. so many miles away [ Verse:] ... Think I still drive her crazy. Cuz she still ... She know a nigga livin' large so when we fuckin' Lil mama ... She don't give a fuck about no lady or none of my friends ... I'm tryna write ya letters since I can't come home and tickle you
LLOYD BANKS LYRICS - Beamer, Benz, Or Bentley
she been fiending since she met me ... I am not the one for jumpin I will rachet out and stump him dump him, your ... my Columbian connect told me the Mexicans have moved it and he know just how I get it so we bout to introduce him ... and this bitch I brought with me she be baggin bitches for me ... Home Sweet Home

Related lyrics


Recent lyrics

cad
engel
dream8
7 13
mammaz
an
insult
ombuhl