Puttin these niggas to sleep lyrics

Get lyrics of Puttin these niggas to sleep song you love. List contains Puttin these niggas to sleep song lyrics of older one songs and hot new releases. Get known every word of your favorite song or start your own karaoke party tonight :-).


T Speed & 5upamanhoe - Sleep lyrics
Feb 21, 2016 I be dancing for you niggas I'm dancing for yo hoe These niggas on the side I know they trying to scope Low-Key they just lookin tryin to see ...
SCHOOLBOY Q LYRICS - Blessed
Lyrics to "Blessed" song by SCHOOLBOY Q: What it's like for a nigga like me Livin' out his backpack every night needed a new place to sleep B... ... Whether it's money or some weed or puttin' in work, fuck it, then I'm ridin'! You know wassup, but now a nigga couldn't stick ... You reject these niggas, that neglect, your respect
ASAP FERG LYRICS - New Level
Bought me a new shovel, put these niggas in the dirt. Chain with the ... Used to be sleeping on itchy beds. Bed bugs in the ... I'm really putting on. Talking back to  ...
YOUNG BUCK LYRICS - Prices On My Head
These Niggas Want Me Dead Betta' Watch Yo Step Puttin' Prices On My Head Cuz I Cock M... ... I Promise Ya'll I Won't Sleep, Till Ya'll Layin 6 Ft. G-Unit That's ...
B.G. LYRICS - Made Man
But these white folks tryin' ta bust a nigga balls (fuck dem) Tru to life game spittin' since ... Nigga outta line puttin' ten on his feet. Muthafuckas creep ... Them niggas be sayin' baby put that fuckin' boy to sleep (baby done that?) Them niggas be ...
BIG SEAN LYRICS - Life Should Go On
Man fuck it I got a dream worth more than my sleep. To me playing in the game ... Sitting back, putting all my issues in a swisher. I keep it funky with my ... And while these niggas keep hating, they be asking for features. That's like a complacent ...
YOUNG JEEZY LYRICS - By The Way
The boy might go nut's, puttin' holes in niggas just like donuts. My cream be crispy, these niggas can't get me. They must be the wrong size cause these niggas can't fit me. Never let ... Where everybody sleep, leave everybody sleep. Have a ...
2 CHAINZ LYRICS - K.O.
Cause when I went to sleep last night. All I could ... I'm gonna smoke till you niggas can't smoke no more. Roll till your ... Man fuck these niggas with a passion
KODAK BLACK LYRICS - Purp
I'm tryna understand why all these niggas hate? Because ... But I can't believe my people puttin' people on me. I'm geekin', I ain't going to sleep I'm on a monkey
CHINX DRUGZ LYRICS - Pray
Lyrics to "Pray" song by CHINX DRUGZ: Now I lay me down to sleep Pray to lord my soul to keep If I should die ... These niggas ain't real, these niggas to blame
Boosie Badazz - Hip Hop Hooray Lyrics
Putting on for the fame, you ain't know 'bout real pain ... Putting all these pussy ass niggas on a list ... 'Cause we never rap beef, we just put niggas to sleep
ASAP FERG LYRICS - Work (Remix)
She don't get nothin' from a nigga though; all she get is hard dick and some Cheerios Kinda silly though ... I'm drinkin' lean, it help me sleep. Illuminati? I'm from ... "That nigga turned." Pop my collar on my shirt, make these bitches go berserk
YOUNG BUCK LYRICS - Thou Shall
Yeah... You Better Kill Me 50, Lemme Get These Niggas (Get 'Em Buck!!!) I Brush My... ... I Need Some Sleep, The Fiends Still Comin' Bush 'Bout To Blow This ...
2 CHAINZ LYRICS - Please Don't
Puttin' these niggas in a hearse time. To my enemies, I done had worse times. Nigga, it's work time, put a pussy nigga in the dirt time. Really don't wanna see me ...
BOOSIE BADAZZ LYRICS - All I Know
Cause putting money over niggas and bitches that's all I know. That's all I know ... I shine bright. Let all these shoot shooting people stay on their guide-light
BIG SEAN LYRICS - 4th Quarter
Bitch I ain't never seen Ben Franklin sleep ... You would have thought these niggas fell off a skateboard ... Puttin' gas off in my Benzo, I ran into a youngin'
Tha Joker - Can't Win For Losin Lyrics
Advisory - the following lyrics contain explicit language: [Tha Joker] ... Liquor bottle puttin' me to sleep lately. I'm losin' ... Im in the club, got these niggas hollering,
FABOLOUS LYRICS - Death In The Family
I father niggas the way wayne and puff reproduce. Lil rap bastards ... And I ain't out here pulling these hoes cards for nothing ... So we was up late night hunting, y'all was sleep ... Whenever drama came up, who was putting the work in? (me)
NOTORIOUS B.I.G. LYRICS - Niggas
Lyrics to "Niggas" song by NOTORIOUS B.I.G.: To all my Brooklyn "Niggas!! ( Niggas!!)" To all my ... Flippin on foes, puttin tags on toes. Watchin the stash grow,  ...
MAC MILLER LYRICS - 5 O'clock
Lyrics to "5 O'clock" song by MAC MILLER: Somebody told me sleep was a cousin to death And ... Puttin' in th extra time ... These niggas know about me
Made Man Lyrics - BG feat. Big Tymers
'Cuz I'm a muthafuckin' muthafuckin' made man nigga. I got the right to hold a ... Nigga outta line puttin' ten on his feet. Muthafuckas ... Nigga disrespect let's put the nigga to sleep ... I got these niggas sayin', "That boy baby's a crook" I got these ...
DRAKE LYRICS - Two Birds, One Stone
Scared to go to sleep now. Cause being ... 2 percent of us rich and the rest of these niggas all milk it ... I'm like a real estate agent, putting you all in your places
ScHoolboy Q - Tookie Knows II Lyrics
Lyrics to 'Tookie Knows II' by ScHoolboy Q. Oh, we might die for this shit, nigga / Uh, might go down for this ... Advisory - the following lyrics contain explicit language: ... Puttin' niggas on bunk status ... I'm up like breakfast while niggas sleep
TY DOLLA SIGN LYRICS - Intro / NDK
These niggas don't know. Fuck you hoes. Bitch! [Hook: Ty Dolla $ign] These niggas don't know, these niggas really don't know. What it takes to be a real one
YOUNG PAPPY LYRICS - After Life Part 3
Give these niggas a reason to hate they be listenin. To my shit (my shit!) ... Class I was puttin in work with dem niggas the nerve of you niggas. Talk bout I ain't on ...
DR. DRE LYRICS - Some L.A. Niggaz
DRE: Yeah nigga, MC Ren up in this motherfucker (West West y'all) Yeah, L.A. niggaz L.A. ... But don't sleep, y'all niggaz quick to shoot you ... Like puttin a pistol up to your face and blastin yourself ... Thanks to Duvy for correcting these lyrics.
J. COLE LYRICS - The Cure
A nigga don't like me, he just a fucking hater ... Can't believe these niggas ain't rap on this shit man. [Verse 1] ... Meanwhile I'm on the strip, putt puttin' wit ya bitch
WIZ KHALIFA LYRICS - Mary 3x
Some niggas say they get so high that I ain't fuckin' with' em' I say if them ... I remember puttin weed in my videos, niggas thought I was insane (insane, insane )
BIG SEAN LYRICS - It's Time
That's how much I don't sleep nigga. Finally famous nigga ... That's whats wrong with these niggas they think it's about shine. You niggas get back to your grind, ...
BONE THUGS-N-HARMONY LYRICS - Sick Ol' Flow
no matter how mad these niggas acting we gonna go clap em [Krayzie Bone] ... in the middle of your speech ima sweep you off your feet, to sleep. Fuckin with ...
Kid Ink feat. Rico Love - F**k Sleep lyrics
Sep 29, 2014 Lyrics for F**k Sleep by Kid Ink feat. ... if's IMAX my weight up You could check my biceps I'm puttin' for on my team, holdin' me down ... pay 'em, but me I keep my mind on my money, nigga I don't love these hoes Fuck sleep!
KID INK LYRICS - Fuck Sleep
(I keep my mind on my money, nigga, I don't love these hoes) Fuck sleep… You could chill while I stack these bills. Why you think these bitches love me?
LIL BOOSIE LYRICS - Smoking On Purple
These little niggas got big pistols ready to put it on your. So, when you die you ... Mayne this pine got me sleepy but I'm too high to go to sleep. Bust a hooty when  ...
YOUNG THUG LYRICS - I'll Tell You What
These bitches draining everything out of my nuts. I fix your face by putting this dick in your lil butt, yeah [Verse 1:] ... Molly put me to sleep and a Xan awake us. I' m different so ... I'm smoking purple and banana like a Laker, nigga. Fuck in the car ...
KING LOS LYRICS - Poundcake Freestyle
You'd have to have one foot on Venus to even visit these arenas I'm in. Now did I say arenas or ... even seems this deep. I got niggas stayin' awoke to put my dreams to sleep ... I'm anti A-roll, that shit they puttin' up corny. Tell these niggas they ...
DMX LYRICS - Blackout
And I see all ya niggaz tryin to glance at the Kiss Cuz I walk around ... Sleep whole winters, wake up and spit summers. Ghetto nigga puttin up Will Smith numbers. Surrounded by ... for these lyrics. Thanks to jamesd for correcting these lyrics.
TINK LYRICS - No Competition
I know a couple of niggas. They put a price on ... Tell these hoes get it together ... I ain't felt it once 'cause I'm never sleep. All in all ... Whole city putting fingers up
YO GOTTI LYRICS - Real Shit
See these niggas subtweeting, but his fans don't know. He's a pussy and I expose this nigga I said a hoe. In the streets niggas look up to gotti and I understand ...
FUTURE LYRICS - Special
How thats gon' look to my niggas when they honor me. I set the ... These bitches wanna' use everything i worked for the fame. You know the ... I been sleeping' in dope houses. My mind ... When we was puttin' that real on top fake in the middle
STARLITO LYRICS - Caesar And Brutus
And I see about any nigga he got beef with cause that's love [Verse 2: Don Trip] Our M.O. was get money fuck these hoes from the start. Now he say he boutta ...

Related lyrics


Artists

Twenty One Pilots biographySelena Gomez biographyShawn Mendes biography

Recent lyrics

inkaar
axero
ele7en
budots