Piss codeine (remix) lyrics

Get lyrics of Piss codeine (remix) song you love. List contains Piss codeine (remix) song lyrics of older one songs and hot new releases. Get known every word of your favorite song or start your own karaoke party tonight :-).


Get hot Piss Codeine (remix) lyrics at Lyrics.camp!
Philthy Rich - Piss Codeine (Remix) Lyrics
Looks like we don't have the lyrics just yet. Be the first to add them now... Submit lyrics. Song Discussions is protected by U.S. Patent 9401941. Other patents ...
FUTURE LYRICS - Thought It Was A Drought
I just took a piss and I seen codeine coming out. We got purple Activis, I thought it was a drought. Bitch I'ma choose the dirty over you. You know I ain't scared to ...
Drake - Versace (All Star Remix) Lyrics
Lyrics to 'Versace (All Star Remix)' by Drake. ... My diamonds is pissing, my swag is exquisite ... Codeine sippin, Versace I'm gripping them bands in my pocket
Game - Versace Remix Lyrics
Lyrics to 'Versace Remix' by Game. ... My diamonds is pissing, my swag is exquisite ... Codeine sippin, Versace I'm gripping them bands in my pocket. You know ...
Migos - Versace (Remix) Lyrics
Lyrics to 'Versace (Remix)' by Migos. Versace, Versace / Medusa ... My diamonds is pissing, my swag is exquisite. No offset no ... Codeine sippin. Versace I'm ...
TRAVIS SCOTT LYRICS - 3500
You can smell promethazine when I piss. I pray to God he bring me Actavis Ain't nobody triller than Metro ain't nobody triller than Scooter Hop on the private I do ...
TWIZTID LYRICS - Wasted
'Bout to piss, I'm pissy drunk. Pour the rest of my liquor up into 20 sippy cups. Sip it slow and finish up. Ain't no quitter, listen up. Party's paused, but it's back on
KEVIN GATES LYRICS - IDGAF
My family on fire wouldn't piss on em. Cold world, don't quit on me. Grind hard, get rich on em. Whatever you do just stack paper. My lil cousin Chief just called ...
Philthy Rich - Piss Codeine Lyrics
Lyrics to Piss Codeine Login now to have your sent lyrics counted and climb our user rankings! Lyricsmania staff is working hard for you to add Piss Codeine ...
Z-Ro - June 27th Lyrics
dirt up in my piss, gotta partna named Chris movin keys, lemme chop em .... Im comin down sippin on that drank the codeine (Kici) [28:50] Damn, chillin with my  ...
GUCCI MANE LYRICS - Lemonade
Im movin slow cause codeine syrup's in my lemonade. Im standing in the shade and im ... yellow piss, spinnin whips, yellow weed weed up wit us coward ass ...
SOUTH PARK MEXICAN LYRICS - Dope House Family
Nothing positive about me, except my piss test. I grew up in a house full of empty stomachs. While other kids was at Mcdonald's getting twenty nuggets. And I'm ...
Migos feat. Jose Guapo - Dirty lyrics and translation
Mar 17, 2016 ... chameleons they riding dirty Sipping on Codeine like it's water, wake up then piss in the morning looking at my piss like I've been drinking ...
JUICY J - MIX IT LYRICS
Codeine in my system, holy shit I got purple piss. Ace and [?], mix that shit up. Niggas still hating, they need to get their shit up. Big Triece in the floor, he sloppy  ...
Career Criminal lyrics and translation - Rick Ross
Jul 30, 2012 No pot to piss in, no window to throw it out But I'm on my mission, it's a lot of drama now My draws are stained, mucus ... Purple Codeine 11 (Presented by DJ Envy and Tapemasters, Inc.) ... Big Things Poppin' (remix).
RITTZ LYRICS - In My Zone
Even when I didn't have a pot to piss in. I was sitting on a bottle steady plotting this. And I'll be fine dining at The Optimist I got the backseat bass and the lobster  ...
$UICIDEBOY$ - I'LL PAY FOR IT (IF I WANT IT) LYRICS
Take a piss. Purple motherfucking stain ... Got the sprite with the codeine. Half dead but I look clean ... 7, 40 Oz. & Sober (Remix). 8, Drugs/Hoes/Money/Etc.
Z-RO - THE CROWN LYRICS
They keep on knocking on the do' homie, my phone keep on ringing. You're so good they don't care if they piss me off, they keep on banging. So much codeine ...
Future - Lil Haiti Baby Lyrics
Catch me pissing out the codeine from the night before. This for Khaled, this for niggas 'round the Ace and bottles. This for G-rod, C-Rod, all these niggas ...
Ab-Soul - D.R.U.G.S. Lyrics
Whole squad full of them codeine fiends. OG by the ... Codeine's my concubine, cocaine confidant. Adderall ... Season pass to Xanny land, Hennessy in my piss
Peewee Longway - Know About Me lyrics
Still got heart, we ain't bout the codeine, might convince you young nigga spikin. I' m bout it like ... Piss on your bitch like are Kelly I'm rollin' ... Servin' Lean Remix.
VIKTOR VAUGHN - OPEN MIC NITE, PT. 1 LYRICS
Biblical critically acclaimed thrillers. Known to sniff codeine and send [?] to everything ... Isn't it fun when you piss on a bum. In a contest that isn't supposed to ...

Related lyrics


Artists

DNCE biographyDaya biographyAlessia Cara biography

Recent lyrics