Pinky ring lyrics

Get lyrics of Pinky ring song you love. List contains Pinky ring song lyrics of older one songs and hot new releases. Get known every word of your favorite song or start your own karaoke party tonight :-).


Get hot Pinky Ring lyrics at Lyrics.camp!
UGK LYRICS - Pinky Ring
Lyrics to "Pinky Ring" song by UGK: You ain't never seen, how a pimp be oh so clean Fly women and fancy thangs, fly bitches and pinky r...
WU-TANG CLAN LYRICS - Uzi (Pinky Ring)
Lyrics to "Uzi (Pinky Ring)" song by WU-TANG CLAN: Yo.. yeah Don't erase none of that good shit in the beginnin Yo.. spill drinks on ya, get stank on...
UGK - Pinky Ring Lyrics
Lyrics to 'Pinky Ring' by UGK. You ain't never seen how a pimp be rolling so deep / Fly women and fancy things / Fly bitches and pinky rings / You ain't never.
LIL SCRAPPY LYRICS - Diamonds In My Pinky Ring
Money in the bank, bank diamonds in my pinky ring. I'm so addicted to makin' money it's funny. My speakers beat the block so the hatas they hear me comin'
YG LYRICS - Who Do You Love
I would pinky swear but my pinky ring too big. Wassup [Hook - YG] [Bridge - YG:] I' m that nigga, I'm that nigga. Bank of America account got six figures. I'm that ...
Bobby Shmurda - Computers Lyrics
Sep 8, 2014 ... my broski Gene, like call up the jeweler I just spent some cash on a pinky ring Just made some brand new shmoney, what the fuck you think?
Underground Kingz - Pinky Ring Lyrics
Lyrics to 'Pinky Ring' by Underground Kingz. (chorus)You ain't never seen how a pimp be rolling so clean, fly women do fancy thangs, fly bitches and pinky.
Black Shakespeare - Pinky Ring lyrics
Lyrics for Pinky Ring by Black Shakespeare. ... Pinky Ring - Lyrics. Black Shakespeare. Lyrics not available. Be the first to add the lyrics and earn points.
Kokane feat. Down A.k.a. Kild - Pinky Ring Hook Up lyrics ...
Lyrics for Pinky Ring Hook Up by Kokane feat. Down A.k.a. Kild.
UGK - Pinky Ring lyrics
Lyrics for Pinky Ring by UGK. You ain't never seen, how a pimp be oh so clean Fly women and fancy things, fly bitches and pinky rangs You ain't never...
El Michels Affair - Uzi (Pinky Ring) lyrics and translation
Lyrics and translation for Uzi (Pinky Ring) by El Michels Affair.
Wu-Tang Clan - Uzi (Pinky Ring) - Dirty lyrics
Lyrics for Uzi (Pinky Ring) - Dirty by Wu-Tang Clan.
MEEK MILL - Froze lyrics
Frostbite on my pinky ring, watch me flex on y'all. I get it now, these niggas mad that she chose the kid. I'm ballin' and I Derrick Rose this shit. I roll around town in  ...
BRUNO MARS LYRICS - 24K Magic
I just want to take you higher. Throw your hands up in the sky. Let's set this party off right. Players, put yo' pinky rings up to the moon. Girls, what y'all trying to do?
Wu-Tang Clan - Uzi (Pinky Ring) lyrics
Jan 9, 2016 Lyrics for Uzi (Pinky Ring) by Wu-Tang Clan. Yo. yeah Don't erase none of that good shit in the beginnin Yo. spill drinks on ya, get stank on ya ...
Kokane feat. D.O.W.N. - Pinky Ring Hook Up lyrics
Lyrics for Pinky Ring Hook Up by Kokane feat. D.O.W.N..
B.G. LYRICS - Bling Bling
And my pinky ring is platinum plus. Earrings be trillion cut. And my grill be slugged up. My heart filled with anger cause nigga I don't give a fuck. Stack my G's up
Kodak Black - No Flockin Lyrics
I spent 5 on my pinky ring, she loved my diamond ring. Anyway, I'm married to the game, she said her vows to me. I ain't gettin' on my knees bae, you bow down ...
2 CHAINZ LYRICS - Feds Watching
Mr. Chain, pinky ring, flow insane, ho insane. Man, these shoes I got on these are hardest I've done seen. It look clean where you pour I remix it make it dirty
UGK - PINKY RING LYRICS
UGK - Pinky Ring Lyrics. You ain't never seen, how a pimp be oh so clean Fly women and fancy things, fly bitches and pinky rangs You ain't never seen, how a  ...
KIRKO BANGZ LYRICS - Drank In My Cup
Black diamond, my pinky ring. And she know you weak and we ain't the same. You hit the scene, I make the scene. I'm in her head like Maybelline H-town so I ...
Statik Selektah feat. Prodigy of Mobb Deep - Pinky Ring lyrics ...
Aug 1, 2013 Lyrics for Pinky Ring by Statik Selektah feat. Prodigy of Mobb Deep. Yeah, yeah, yeah Statik, uh NYC the borough, Queens super lean Cut the ...
COLBY O'DONIS LYRICS - What You Got
[Akon:] Konvict (Konvict) Oh [8x] [Colby:] I peeped you on the phone. Just showin' off your stone. And noticed that, That pinky ring is bright enough baby
STATIK SELEKTAH - PINKY RING LYRICS
Statik Selektah - Pinky Ring Lyrics. feat. Prodigy [Verse 1: Prodigy] Yeah, yeah, yeah Statik, uh NYC the borough, Queens super lean Cut the fat, lame niggas get  ...
Kodak Black - No Flockin Lyrics
... I Just Gotta Be Trying To Get Over On Anything, They Telling Lies To Me I Spent 5 On My Pinky Ring, She Love My Diamond Ring Anyway, Im Married To The ...
GINUWINE LYRICS - She's Like
Shes like the diamonds in my pinky ring. And shes more like the love I got for when I sing. Girlll, you are my everything..my every-thing. Im digging your seven ...
Quavo - Froze Lyrics
[Hook: HXTXG] Froze, froze, froze, froze yea. Froze, froze, froze, froze. My wrist so froze. My chain so froze. My bitch she so cold. Pinky ring so froze. Froze, froze ...
THEOPHILUS LONDON LYRICS - Big Spender
Pinky ring and my tooth gold, your main bitch is my new hoe. Boss nigga like Hugo, Rolex or the Hublot Niggas taking my screw flow, they tryna jack it like new  ...
DRAKE LYRICS - All Me
J's on, pinky ring. Dogging these hoes, I need quarantine. In the same league, but we don't ball the same. Oh! She want all the fame. I hear that shit all the time
Puff Daddy - Big Homie Lyrics
Lyrics to 'Big Homie' by Puff Daddy. You could go to any hood, bet they know me / Rose gold pinky ring, master Rollie / Boy, you'se a little nigga, Gary Coleman.
MEEK MILL LYRICS - Froze
[Lil Uzi Vert:] I'm a rockstar, smash my guitar. Diamonds on my fist and on my arms. Meek and I don't dress the same, relate in Goyard Frostbite on my pinky ring, ...
DRAKE - ALL ME LYRICS
J's on, pinky ring. Dogging these hoes, I need quarantine. In the same league, but we don't ball the same (Ah) She want all the fame, I hear that shit all the time
Plies - Ritz Carlton Lyrics
Dec 2, 2015 ... I'm my own shooter All this ice, I'm my own jeweler Six lawyers and they all jewish I'm the star, bitch this is my movie Pinky ring two-fifty on it ...
TINASHE LYRICS - 2 On
Drunk in a bitch, high on that Mary Jane Pussy in my mouth, pussy on my pinky ring. Nasty, maybe do it in the backseat. Swear this marijuana keep it cracking
CHAMILLIONAIRE LYRICS - Panky Rang (Interlude)
(Big Diamond Rangs [3x]) Haters bow down and kiss the pinky rang mayne (Big Diamond Rang) Ay ... Look at my panky, look at my ring (ring) Presto-Elocazine ...
FAT TREL LYRICS - Fresh
Lyrics to "Fresh" song by FAT TREL: Double M where the best at Still shootin' where your chest at My pinky ring will rock you My little...
T.I. - What You Know Lyrics
50 on the pinky ring just to make my fist glow. Ya bitches get low. Because I get dough. So what? I'm rich ho. I still pull a-kick-do' (kick ya door down) What you ...
LIL UZI VERT LYRICS - Bust Down
Everything I got on bust down [Verse 1 - Lil Uzi Vert:] Ring on, Bust down ... Bust down, Bust down, Bust down. Pinky ring, pinky ring, bust down. I'm sipping on ...
Electro-Magnus (pinky ring finale)
Lyrics for Electro-Magnus (pinky ring finale) by Cash-n-Bash, Emerge & Ancient Kemet of L.C.O.B. aka High gavity hill.
Polyester The Saint - Pinky Rings Lyrics
Looks like we don't have the lyrics just yet. Be the first to add them now... Submit lyrics. Song Discussions is protected by U.S. Patent 9401941. Other patents ...

Related lyrics


Artists

Fifth Harmony biographyBeyoncé biographyColdplay biography

Recent lyrics

1 on 1
nobo