Off with your head honey nigga show me the bread lyrics

Get lyrics of Off with your head honey nigga show me the bread song you love. List contains Off with your head honey nigga show me the bread song lyrics of older one songs and hot new releases. Get known every word of your favorite song or start your own karaoke party tonight :-).


NOTORIOUS B.I.G. LYRICS - Gimme The Loot
Lock your windows, close your doors. ... me shit so for the bread and butter I leave niggas in the gutter ... Don't let me fill my clip up in your back and head piece
LIL' WAYNE LYRICS - Ice Cream Paint Job
Time to do the thing thats word to your wrist watch. Shoot the glock ... Shoot a nigga in his face knock his nose off. Make the ... Big bread bread like a picnic nigga. Shake the ... She give me good brain like she studied at Cambridge Lightin up a ...
THE GAME LYRICS - 300 Bars & Runnin'
Lyrics to "300 Bars & Runnin'" song by THE GAME: My mama took me to Sam ... He got G-Unit wings, throw them off the Queens Bridge ... That's the wrong nigga, when you need help with your rhymes ... Get him a head band, to cover the holes in his head ... Show you how The Documentary live on top of The Massacre
KODAK BLACK LYRICS - I'm That Nigga
Lyrics to "I'm That Nigga" song by KODAK BLACK: Aye man let me get my rim on ice man Let me ... Damnit I don't know what's goin' through they fucking head
LIL' KIM LYRICS - The Jump Off
Lyrics to "The Jump Off" song by LIL' KIM: Whoa! (Whoa!) Whoa! ... (It's Queen Bee nigga) It's the jump off ... And if your balling let me hear you say ride (ride) [ Verse 2: Lil' Kim (Mr. ... Uh! Let me show you what I'm all about. How I make a ... Yeah, to the what, yeah, oh, yo, keep your bread up, yeah, and worldwide. And stay fly ...
2 CHAINZ LYRICS - Bounce
3 chainz, owww. Caught up in my bullshit, put your head on backwards. And skate off after, engage in laughter 'bout what just happened ... My weed sticky like acupuncture and magnus honey. Knock on the ... That's codeine turn your guillotine to a fashion show ... I don't care if you owe me a nick, nigga you need to pay me
NICKI MINAJ LYRICS - Freaky Girl
Lyrics to "Freaky Girl" song by NICKI MINAJ: Oh I get it oh okay niggas tryna niggas ... What could I do to kick it off how bout I cum all on your dick and then I lick it off. ... Tell me that I get the fattest pussy in the whole world and if I let him eat it I can be ... down some head I mean that's sorta like a bird turning down some bread.
NOREAGA LYRICS - Play That Shit (We Don't Play That)
But for the bread I bring ya anybody head ... Now BLOCKA nigga get off me [ Juvenile] ... Yo we in the projects with my little honey ha ... Throw your sets up nigga
NOTORIOUS B.I.G. LYRICS - I Really Want To Show You
Lyrics to "I Really Want To Show You" song by NOTORIOUS B.I.G.: Wooo! There's ... I had to get P-A-D, that's why my moms hate me. She was ... You better have your gat in hand, cause man ... I got my honey on the Amtrak ... Last I heard I was dead with six to the head ... Nigga bailed his moms out, then he told on his man
NICKI MINAJ LYRICS - Roger That
Come on nigga, is you tricking or what? Flow tighter than a dick in the butt. Just hopped off the plane, came back from Vancouv' Little white ... White girls tell me, " Hey, Nicki, your camp rules. Is that why you get more head than shampoos?" ... ' Cause honey when you getting money you don't have a care. ... I'm a bread cuffer .
NOTORIOUS B.I.G. LYRICS - Dead Wrong
The hooker layer - motherfucker say your prayers. Hail Mary full ... off her back, jab her if she act funny with the money oh you got me mistaken honey. I don't ... Who's the one you call Mr. Macho, the head honcho. Swift fist ... Make up to break up [singing in background] niggas need to wake up ... I Really Want To Show You .
BIG L LYRICS - Put it On
[Big L:] Aiyyo, you betta flee Hobbes, or get your head flown three blocks. L keep ... Cause I'm a money getter, also a honey hitter. You think you nice as me? Ha ha, youse a funny nigga. I flows, so one of my shows, wouldn't be clever to miss. I' m leavin ... I smash mics like cornbread, you can't kill me I was born dead. And I'm  ...
Lil Boosie - Betrayed Lyrics
God forgive me I been hurt by a couple niggas ... a nigga, Bitches want riches so they trying to slide the rubber off trying to get pregnant ... I had to show my ass
LUDACRIS LYRICS - Southern Hospitality
When you get on the flo' - nigga throw dem 'bows ... Dirty South mind blowin Dirty South bread ... Dirty South guls gimme Dirty South head ... And if you sweat in your sleep then you sweat from me ... Drunk off the liquor gettin hit by - bars
2PAC LYRICS - Picture Me Rollin'
Lyrics to "Picture Me Rollin'" song by 2PAC: Yeah, clear enough for ya? (alright) My niggas look mad Y'all supposed to be happy I'm free! Y'all n... ... Niggas put prices on my head. Now I got two ... When niggas shootin' at your crib. Mama, I'm  ...
JAY-Z LYRICS - Can I Get A...
Well fuck you... bitch Bounce wit me, wit me, wit me wit me Can you bounce wit me, ... If we couldn't see the sun risin off the shore of Thailand ... put your two lips on my wood and kiss it - could ya ... If you couldn't see yourself with a nigga when his dough is low ... Can you AFFORD ME, my niggaz breadwinners, never corny
NOTORIOUS B.I.G. LYRICS - I Got A Story To Tell
Uhh Check it out, check it out This here goes out To all the niggas that b... ... Nigga creep up on your ass, hahaha. Live niggas ... She get dick from a player off the New York Knicks ... She screams out, "Honey bring me up somethin to drink!"
YUNG CHRIS LYRICS - Racks (Remix)
Make me throw my diamonds up, bitch my life was hard knock. Had so ... Racks on, racks off, see that blonde stripper, my hat's off. Lookin at ... I know it's some girls in the crowd right now who wanna fuck a young nigga - yeah! .... I shows out, like dope when I put that flow down .... Oh! Twista, I see your future, finna shoot ya
BIG L LYRICS - Stretch & Bobbito '98
... play to, ya know? Okay good Big L! Tell me if this was su. ... Do me a favor, please get off the next man dick ... Put your jewels up, no fuck it put your honey up. Put your raggedy house up nigga, or shut your mouth up ... Turn your tux red, I'm far from broke, got enough bread. And mad hoes, ask Beavis I get nuttin Butt- head
DOUGHBOYZ CASHOUT LYRICS - Therapy
But askin me to be your man you soundin like a fool to me (BITCH) My last girl ... ( forreal) See I always been the nigga that these hoes cheated with. You prolly ...
HURRICANE CHRIS LYRICS - Halle Berry (She's Fine)
Thick in tha hips every nigga want to. Call her Halle ... I'm from louisianna so you gotta show me how your. City do it for ... Have her sliding off tha mattress ... I got enough bread to take me and you to London And back to ... Gone bob your head
Z-RO LYRICS - Devil Ass City
Keep my head up high cause I know these niggas can't fuck with me ... Motherfuck yo dress code and I ain't taking off my hat cause I'm in chill mode ... And I ain't really trippin' on you bitch ass niggas unless you fuckin' with my mutha fuckin' bread ... Cause even one of my people was trippin' I had to show I was really about ...
SCHOOLBOY Q LYRICS - Grooveline Pt. 1
Cause you never met or seen a nigga quite like me. You need a ... on me. Pick out whatever, it ain't shit but money, turn you to my honey. Take off my saboteur, wipe your nose for ya ... Fresh out the shower, let me smell your hair ... I need some head first, then I'mma fuck you in them sandals ... YouTube clips can't show it all
TROY AVE LYRICS - Taste Of Revenge
I swear the taste of revenge is more sweeter than honey. I'm on the streets in a Benz, see me getting this money. Can't forget ... Dancin' in the clubs, sellin' off some pounds ... But was saving her bread for 156 weeks ... Thieving nigga robbed the crib and left everything tossed ... She did it my way, head over my boxers, yeah
THE WEEKND LYRICS - XO / The Host
Blunts to your face. You don't wanna sing no more ... With a nigga like me. Cuz' I get it. You're built like a ... From the K special diet coke. You need more bread
50 CENT LYRICS - I Get Money
Have a baby by me; baby ... I'm the baker, i bake the bread. The barber, i cut ya head ... Make your whole click breakdance ... Now nigga why you mad?
PASTOR TROY LYRICS - Pop That Pussy
Pop that pussy baby, show them niggas you ain't scared in here. Shake them titties baby, ... I step in the club sippin me some grey goose. This bitch on the stage ...
Z-RO LYRICS - Call My Phone
And now one of you nappy-headed hoes goin get none from me. Nigga, you ain't gotta call my phone. Matta fact all you niggas can leave me alone. I just want ... me or not. I see your lips moving but I can't hear nothing, cause I'm not listening
DA BRAT LYRICS - Funkdafied
From this nigga name J and his new found friend. I'm hittin switches ... Them calls me the funkdafied, funkalistic, vocalistic with the real ... Tearing the roof off this mutha like Parliament I'm on a roll In Control like Janet, damnit! Brat your the funk Bandit and they can't handle it. I know ... Straight to the head like a chronic sack
CES CRU LYRICS - Famished
They might have settled in, shit it never did occur to me. Hungry as ... All you need is some balls and to bring your dick ... Doin' fed time standin' on the breadline ... You see us poppin' up everywhere nigga we don't die ... You're right, I need a meal I put it on to show me ... My head on backwards, my thoughts are crossed out
SPEAKER KNOCKERZ LYRICS - Lonely
Now I got a couple niggas bitches on me, Fuck nigga ... Fuck nigga I don't wanna be your homie! All I wanna ... Smokin weed dodging feds cause my head hard,
Kanye West - Get Em High Lyrics
All the girls pass the weed to your motherfucking man (Get 'em high!) ... My teacher said I's a loser, I told her why don't you kill me. I give a fuck if ... You really fucking that much, you trying to get off cigarettes. And she think it's fly, she ain't met a real nigga yet ... Read the infa', red across your head I'm bread king like Simba
YOUNG BUCK LYRICS - Drug Money
Lyrics to "Drug Money" song by YOUNG BUCK: These niggas must not be cookin' no ... Miracle whip it, spreadin' the coke over the bread. Keep the Dr. Dre knife with me to poke you in the head ... If your daddy stealin' out your mama's purse I' m to blame ... Niggas go wood honey I'm home in the hood (WOOOOOHOOOOO!
PIMP C LYRICS - Working The Wheel
Only nigga in '06 hittin licks off this beat (Ha!) Phones get ya fucked off, so need for conversations (un uh!) Just hit me when ya get up to that corner gas station ...
SCHOOLBOY Q LYRICS - Break The Bank
Oxy like concerts, always my bread first GetMine my ... Niggas talkin' 'bout, soundin' like la-da-di-do, la-di-da-di-da-di-do. Now we ... My time to show out, finally the illest Crip ... Got off my behind, write me some sweet lines ... Your bitch wanted cash, get her, know I'm around boy ... Neck full of gold, I'm attracted to the honey
LIL BOOSIE LYRICS - Bank Roll
Had a plug on dat weed and had a plug on dat cain 'm off da chain mayne! trell ... Everythang dat nigga throwed me it was gone..lil ivy taught me bankrolls fuck a ... Keep it real you aint really about your bank rolls satisfy a couple stacks now you ... Mr bank roll shit im just chillin head in to ny city talkin about a nother mille
50 CENT LYRICS - Window Shopper
Funny how a nigga get the screw facing at me ... Shut your block down, quick to put a hole in a chump ... You know a nigga wanna see how cali girls freak off
Troy Ave - She Belongs To The Game Lyrics
And when she's with me I let her do her thing. So nigga what ... It's a damn shame that you tryna save honey. She just wanna ... Out yo door to get bread. When you come ... Your girl sound asleep cause a real nigga fucked her. You reach for ...
WEBBIE LYRICS - Shawty Know
Even if I never ever make it to the top, you here to make me feel good you give me a natural ... No roses, I dont need that to show ya. ... Be forgetting what we have and when it come to fuck ups, baby, you done had your share. ... Made Nigga
8BALL & MJG LYRICS - Pimp Hard
And MJG gon be right with me if that eight ain't enough [MJG] ... See them hoes want a nigga who got bread. These niggaz want a bitch you got that fire head. And all I ... You probably tell her "no honey" ... We got some shit to run so shut up and cut off the grits they done. I want you up on your feet until they blitz the song

Related lyrics


Artists

Alessia Cara biographyBryson Tiller biographySelena Gomez biography

Recent lyrics

fetti