Niggers suck lyrics

Get lyrics of Niggers suck song you love. List contains Niggers suck song lyrics of older one songs and hot new releases. Get known every word of your favorite song or start your own karaoke party tonight :-).


Johnny Rebel - Niggers Suck Lyrics
Lyrics to 'Niggers Suck' by Johnny Rebel. Well I don't know why the sky is blue, and the gums of a nigger well they're blue too / I don't pay attention to all.
Johnny Rebel - Niggers Suck! Lyrics
Johnny Rebel Niggers Suck! Lyrics. Niggers Suck! lyrics performed by Johnny Rebel: Well I don't know why the sky is blue And why the gums on a nigger well ...
Duck Tales - Niggerz Bop lyrics
May 27, 2015 Lyrics for Niggerz Bop by Duck Tales. life is like a nigger here in old nigs i hate fucking niggers niggers suck dick! they're all poor like obama ...
JOHNNY REBEL - NIGGERS SUCK! LYRICS
Johnny Rebel - Niggers Suck! Lyrics. Well I don't know why the sky is blue And why the gums on a nigger well they're blue too I don't pay attention to all that stuff  ...
Three 6 Mafia - Suck A Nigga D**k (Pt. II) Lyrics
Lyrics to 'Suck A Nigga D**k (Pt. II)' by Three 6 Mafia. "Slob On My Knob (Pt. II)" / My nigga D Magic / Had said he finally got it / The true and.
Three 6 Mafia - Sucks On Dick Lyrics
(Suck a nigga dick or somethin'). My nigga d-magic said he had to have it. I said just forget it, it's too crabby. Know a little freak in Hollywood Sucks on dick does it  ...
LIL WAYNE - Used To lyrics
I be with the bands like a nigga went to Jackson State or Grambling Young Nick ... Suck a nigga dick for an iPhone 6. Fuck my nigga Terry for a new Blackberry
YG LYRICS - My Nigga (Remix)
Lyrics to "My Nigga (Remix)" song by YG: I'm talkin 'bout puttin' on, ridin' out; Glocks in my ma's house ... Drivin' somethin' that you ain't, top boss, suck a nipple
The Bitch Sucks Dick Lyrics - Too $hort
Full and accurate LYRICS for "The Bitch Sucks Dick" from "Too $hort": Oh yes I'm that master ... Oh yeah, this here song is dedicated to any nigger who ever in
David Allan Coe - Nigger Fucker Lyrics
Lyrics to 'Nigger Fucker' by David Allan Coe. She said someday I'd understand ... Where that big, black dick had been. And kissed the lips that sucked him off
KENDRICK LAMAR LYRICS - The Spiteful Chant
I'm going big, suck my dick. I'm going big, ... Nigga right now, it's now or never. Nigga right now ... Nigga couldn't get a call, just a Glock for my vouch. Nigga I was ...
ASAP ROCKY LYRICS - Electric Body
Couple Instagram likes, now she famous. Nose job, workin' on some payments. On a new car, now she finna trade it. Next time, you shouldn't've sucked a nigga ...
ASAP FERG LYRICS - Dump Dump
She suck my dick, nigga, she suck my dick. Ride around town with about 100 niggas. When you see me come around, don't try to run up on a nigga. Fo', pow ...
A Tribe Called Quest - Sucka Nigga lyrics
Lyrics for Sucka Nigga by A Tribe Called Quest. "hey sucka nigga, whoever you are" (repeat 2X) "hey sucka nigga, hey sucka nigga whoever you are, whoever ...
MEEK MILL LYRICS - Freak Show
Lyrics to "Freak Show" song by MEEK MILL: All a nigga want is some of that lip service All a nigga want is some of that lip service Yea, suck...
DR. DRE LYRICS - Bitches Ain't Shit
Snoop Dogg, Dat Nigga Daz, Kurupt, Jewel). [Snoop] ... Lick on these nuts and suck the dick. Get the fuck ... Now as I'm rollin' with my nigga Dre and Eastwood
DMX LYRICS - What's My Name
One minute I'm cool, the next minute I'm up on a nigga, rippin' That's my style. I'm a cruddy nigga leave you all bloody nigga service with a smile. Suck my dick
I-F versus That Nigger - Suck the Box (Vocals: Tn) lyrics
Lyrics for Suck the Box (Vocals: Tn) by I-F versus That Nigger.
KENDRICK LAMAR LYRICS - m.A.A.d City
"Fuck who you know, where you from my nigga?" "Where your ... This m.A.A.d city I run, my nigga ... Picking off you suckers, suck a dick or die or sucker punch
Westside 4fingaz Ft Reem Riches & Rik Lyrics - YG
My niggers suck her free! Best believe she bad with a whole lota ass and she fuck wit me. And she fuck with me. Im chargin seven thousand five hundred for a  ...
EMINEM LYRICS - Bitch Please II
somehow, someway - tell 'em, nigga. You know about ... I'm the Head Nigga In Charge, I'm watchin you move ... [LOWER pitch] Suck my fuckin dick, you faggot
2PAC LYRICS - Fake Ass Bitches
... song by 2PAC: Tell me about these fake ass bitches Look here little nigga Most of these niggaz be bitches to... ... Shit all I wanted her to do is suck my DICK
OBIE TRICE LYRICS - Shit Hits The Fan
To tell you to suck my dick while I'm pissin ... Pac was a real nigga, you just a fuckin insult to em ... Quit tryin to be tough, nigga, you look like a asshole [Chorus  ...
JOHNNY REBEL - QUIT YOUR BITCHIN' NIGGER! LYRICS
Johnny Rebel - Quit Your Bitchin` Nigger! Lyrics. Quit your bitchin' nigger and just let things be You're messin' up big time take it from me Quit your bitchin' nigger or you'll get your due. ... 2, Niggers Suck! 3, Affirmative Action. 4, Reparations.
J. COLE LYRICS - Is She Gon Pop
A similar predicament, I'm askin' where her nigga went ... Got a full grown woman wanna fuck my word, wanna ride my nouns, let her suck my verbs... Aye
NOTORIOUS B.I.G. LYRICS - Niggas
Blunt smoke comin out the nose, is all a nigga knows ... Gettin paid so much, all the bitches wanna see a nigga ... and if she don't suck then we don't fuck
LIL' KIM LYRICS - Suck My Dick
Lyrics to "Suck My Dick" song by LIL' KIM: Uh, uh, uh Uh, uh, uh To all my motherfuckin' gettin' money ... One that get up in a nigga's ass quicker than an enema
J. COLE LYRICS - Villematic
Nobody touching Nas nigga it's more like Villematic Uh, these fayettnam tales be ... Suck a nigga, fuck a nigga, than go run they mouth quick. Rappers took a ...
GUCCI MANE LYRICS - Like I Used 2
I can't fuck a nigga bitch like I used 2. Wish I could fuck a nigga bitch like I used 2. She can't suck a nigga dick like she used 2. Wish she can suck a nigga dick ...
ASAP ROCKY LYRICS - Multiply
Smack the shit out a nigga in these skinny pants, feel me? ... Still tell a bitch suck my dick, swag swag nigga. Fuck with a nigga like me, RIP my nigga Pimp C
JUICY J LYRICS - Flood Out The Club
Own shop with a nigger, Juicy is the club. Mansion in the Holly hills, ... They down to roll, down to suck, cause these niggers that's making bucks... She love the ...
JOHNNY REBEL - IF I COULD BE A NIGGER FOR A DAY... LYRICS
Johnny Rebel - If I Could Be a Nigger for a Day. ... For a long time we've listened to these niggers pitch a fit, 'bout their hard times, and civil ... 2, Niggers Suck!
YG LYRICS - Why You Always Hatin?
I'm just proud of my accomplishments. I'm a 4Hunnid nigga, I don't care at all. Have her suck dick, lick the head and all. Heard you talkin' 'bout I'm real, I'm fraud
50 CENT LYRICS - I Don't Need 'Em
[Chorus] I tell niggas to suck my dick ... nigga you look at me wrong, I'll let that hammer fly. I'm rich ... When I say move, nigga move or get caught in the cross fire
TYLER, THE CREATOR LYRICS - Bitch Suck Dick
Lyrics to "Bitch Suck Dick" song by TYLER, THE CREATOR: Awww shit (swag) Three icy ass niggas ... See my neck iced the fuck out, we getting money nigga
JOHNNY REBEL - NIGGER IN-LAW LYRICS
Johnny Rebel - Nigger In-Law Lyrics. The other day I ... I turned my nigger-loving wife and her nigger ex-husband. Over to the ... 2, Niggers Suck! 3, Affirmative ...
Cardi B - Washpoppin lyrics
Feb 19, 2016 Niggas like bitches that pop off and suck dick all day long! (I'm a ... on ya kid, now gimme all that money you've been stackin for ya rent nigga!
NOTORIOUS B.I.G. LYRICS - Another
Like this you all, my girl sucked another nigga dick y'all. Light skinned with the chrome out six y'all. Thought they was creeping, two trips to V-A every third ...
DMX LYRICS - Party Up
All your mens up in the jail before, suck my dick and all ... it's like (what) I just gotta get my dick sucked. And I don't ... Shit a nigga tried to diss you. That's why you ...
KODAK BLACK LYRICS - Deep In These Streets
I'm on 1800 block nigga shouts out the bay. Once the road got ... And I'm like fuck nigga pay me. Gotta think ... She suck my dick with no teeth. I say Mamma I ...

Related lyrics


Artists

Beyoncé biographyAdele biographyBryson Tiller biography

Recent lyrics

raido
agadoo
motema
no sun
ailene