Move my feet to the groove lyrics

Get lyrics of Move my feet to the groove song you love. List contains Move my feet to the groove song lyrics of older one songs and hot new releases. Get known every word of your favorite song or start your own karaoke party tonight :-).


Get hot Move My Feet To The Groove lyrics at Lyrics.camp!
MADONNA LYRICS - Into The Groove
Lyrics to "Into The Groove" song by MADONNA: And you can dance For inspiration Come on I'm ... Get up on your feet, yeah ... Touch my body, and move in time
Jack And Jack - Groove Lyrics
It makes my feet just wanna (move) C'mon baby its me and (you) Tonight we're letting loose. So much that we could do (groove) The feeling that I'm feeling ...
ALLEN STONE LYRICS - The Weekend
A feeling like moving my feet. One big step to the ... Everybody move (move!), groove (groove!) Get holes in a ... Thunder underneath your feet. The rhythm of that ...
LAURA MARANO LYRICS - Boombox
Press play on the day that you came into my life, yeah. Felt our eyes ... Little melody that I can groove to. Cruisin' ... You make me wanna move my feet. Shake  ...
MADONNA LYRICS - Into The Hollywood Groove (The Passengerz ...
Lyrics to "Into The Hollywood Groove (The Passengerz Mix)" song by MADONNA: Unh Aww, who that ... Get up on your feet ... Touch my body, and move in time
Mr. President - Coco Jamboo Lyrics
Put me up, put me down, Put my feet back on the ground ... Here we go gettin' smooth to the groove ... So turn it up again and watch me move to the groove.
LoneLady - Groove It Out Lyrics
I touched the mirror and go inwards. Eyes an illusion optical. On an Escher stair. My feet won't take me anywhere. Are we moving or are we still? I'd use my limbs ...
CORBIN BLEU LYRICS - Stop
O0oh ooh oh o0oh oh 0h I'm chillin' with my guys, We steppin' out tonight, Hit a spot that... ... I nearly lost my feet, Standing trying to keep the groove, But what I really ... The right moves, so chance, go on and take those hands, ...... , she wanna
So I Got To Groove Lyrics - Tower Of Power
Full and accurate LYRICS for "So I Got To Groove" from "Tower Of Power": So I got to groove, The kind of groove that makes you move, I've got to groove. ... With my feet on the ground. And now I'm so tired of lying around. I've been here and ...
Allen Stone - The Weekend Lyrics
Apr 6, 2016 a feeling like moving my feet one big step to the front he, two little steps ... keep dancing all night everybody move (move) groove (groove) and ...
THE MEDIC DROID LYRICS - Into The Groove
Get up on your feet, yeah. Step to the beat. Boy what will it be. Live out your fantasy here with me. Just let the music set you free. Touch my body, and move in  ...
THE SUGARHILL GANG LYRICS - Rapper's Delight
And me, the groove, and my friends are gonna try to move your feet. See, I am Wonder Mike, and I'd like to say hello, To the black, to the white, the red and the ...
Jomanda - Make My Body Rock (Feel It) (The Smoothe edit) Lyrics ...
I need a rhyme to make my body move I need someone to play me a song ... Let the music move me Let the music groove me let 'em make my body rock Let the ... my body rock make my body rock make I need a beat that's gonna move my feet ...
Deee-Lite - Groove Is In The Heart Lyrics
Lyrics to 'Groove Is In The Heart' by Deee-Lite: The chills that you spill up my back Keep me filled with ... Music makes motion moves like a maze (maze)
MICHAEL JACKSON LYRICS - The Way You Make Me Feel
I Like The Groove Of Your Walk, Your Talk ... My Feet) My Lonely Days Are Gone (My Lonely Days Are Gone) I Like The Feelin' You're. Givin' Me ... You Knock Me Off Of My Feet Now Baby-Hee! (You Knock Me Off Of My Feet) My Lonely Days ...
ICE CUBE LYRICS - Bop Gun (One Nation)
One nation under a groove gettin down for the fuck of it. Tear the ... One nation and we're on the move. Nothin can ... Can I get it on my good foot, good gawd .
Supabeat lyrics and translation - Sweet 17
May 21, 2015 ... toes I started move move movin' my feet I started shake shake shakin' my booty I started dancin' to the groove of the SUPABEAT SUPABEAT ...
THE STONE ROSES LYRICS - She Bangs The Drums
... earth begin to move I hear my needle hit the groove And spiral through another day I... ... I can feel the earth begin to move ... I don't feel too steady on my feet
DMX LYRICS - I Don't Dance
I ain't a dancing nigga, I just move to the beat. Sit there and nod my head but won' t move my feet. Gangsta, so I'm holdin' up the walk. That dancing shit up to the ...
RIHANNA LYRICS - Pon De Replay
If you ready to move say it (Yeah Yeah) One time for ... You want to groove im'a show you how to move. Come come ... Move both ya feet and run to the beat
DOMO GENESIS LYRICS - Awkward Groove
A born sinner, still playing like I forgot the moves. Dancing to this drum in my heart, this is such an awkward groove. No fam ... Stick my feet under the ground
RUPAUL LYRICS - Ladyboy
This groove is for my girls, little lady boys and girls. Little lady lady boy lady lady boy girls. One more shot I gotta 'nother boogie in me. Gotta move my feet cause ...
Omawumi - In the Music Lyrics
May 29, 2015 This is the time to move to the groove Get on your feet and dancing ... get in the groove So where's my guitar, my drums and my piano And let in ...
Bootsy's Rubber Band - Roto-Rooter Lyrics
But you cannot move your feet Say you don't understand What's happenin' to the groove Don't fret my funkateers You shall be made to move Who do you call ...
Hairspray - Good Morning Baltimore Lyrics
The rats on the street all dance round my feet. They seem to say ... Oh, oh, oh something inside of me makes me move. When I hear the groove. My mom tells me ...
JAVINE LYRICS - Touch My Fire
Get your groove on. Get a move on. Whoa whoa yeah. Touch my fire can you feel the heat, My crazy rhythm's gonna knock you off your feet, Come on and touch ...
Happiness lyrics and translation - Sound De-zign
... created the groove And with the groove he made us move And he made you... ... Everybody's moving to the beat Music makes me wild and move my feet I see, ...
Manganas Garden - Electricity Lyrics
Sep 13, 2014 They No doubt I need the right electricity To move my disco feet ... can feel the funky groove Baby Don't mill strike those contact Cuz we believe ...
SUBLIME LYRICS - Garden Grove
Lyrics to "Garden Grove" song by SUBLIME: We took this trip to Garden Grove It smelled like Lou-dog ... I got the deuce-deuce in the trunk of my car, oh yeah
Coco Jamboo Lyrics - Mr. President
put my feet back on the ground put me up, take my ... Here we go gettin' smooth to the groove. Watching lovely ladies how I sooth as I move. That's what they say  ...
BOB MARLEY LYRICS - Sun Is Shining
Sun is shining, the weather is sweet, yeah. Make you wanna move your dancing feet now. To the rescue, here I am. Want you to know, y'all, can you understand ...
RUN DMC LYRICS - Rock Box
My name is Joseph Simmons but my middle name's Lord and when I'm ... We groove it (you move it) it has been proven ... Lee on my legs, sneakers on my feet
ERIC CLAPTON LYRICS - Anyway The Wind Blows
If you don't get loose, if you don't groove. Well, your motor won't make it and your motor won't move ... Can you give me that beat, got to move my feet
Funkadelic - One Nation Under A Groove (Part 1) lyrics
One Nation Under A Groove (Part 1) lyrics by Funkadelic: So wide can't get around it / So ... (Can I get it on my good foot) ... One nation and we're on the move
THE STRING CHEESE INCIDENT - JOYFUL SOUND LYRICS
Well every piece to the puzzle snapped tight to the groove. I Close my eyes breathe deeply and let my feet move. You know I feel a little better now for speaking ...
ROBERT PLANT LYRICS - Promised Land
Drive me crazy 'cause my feet won't quit as I go slidin' in the sweet zone. Round round ... Oh, baby, got those personal moves so deep inside my move groove
CAPITAL CITIES LYRICS - Kangaroo Court
Then I move my feet. My history will never be repeated. I won't ever be repeated. Shut up, shut up, shut up. Sit up, sit up, sit up. It's a kangaroo court. A kangaroo ...
Ween - I'm In The Mood To Move Lyrics
Lyrics to 'I'm In The Mood To Move' by Ween. I'm in the mood to move to the left 3 feet, goddammit / I'm in the mood to slide to the right hundred feet,
N.W.A. LYRICS - Something 2 Dance 2
Feel the groove, bust a move. Yo I'm tired, what ... Man let's go, I think my feet are swoll' from dancin' so damn much ... With all these females pullin on my sleeve
CHRIS REA LYRICS - Burning Feet
Lyrics to "Burning Feet" song by CHRIS REA: No standing with these burning feet I got to kill the the fire Got to ... 'cos there's fire in my shoes. And you're moving too slow. For these burning feet. I got to move. Burning feet. Need a cool groove

Related lyrics


Artists

Rihanna biographyDrake biographyJustin Timberlake biography

Recent lyrics

mouf
g35
swazy
ticket