It makes sense baby, it makes sense lyrics

Get lyrics of It makes sense baby, it makes sense song you love. List contains It makes sense baby, it makes sense song lyrics of older one songs and hot new releases. Get known every word of your favorite song or start your own karaoke party tonight :-).


Cassius - The Missing Lyrics
We could go missing, missing, missing (Makes sense, baby) And they won't find a trace of us. We could go missing, missing, missing. We could go missing, ...
NE-YO LYRICS - It Just Makes Sense
Lyrics to "It Just Makes Sense" song by NE-YO: Get yourself off yourself Sure you' re kinda fly but baby so am I What is that about? I'm supposed...
LEANN RIMES LYRICS - Nothin' 'Bout Love Makes Sense
Lyrics to "Nothin' 'Bout Love Makes Sense" song by LEANN RIMES: Like a cloud full of rain shouldn't hang in the sky Ice ... A jumbo shrimp or a baby grand
JUSTIN BIEBER LYRICS - No Sense
Lyrics to "No Sense" song by JUSTIN BIEBER: Yeah, yeah It don't make no sense unless I'm doing it with you It don't make ... 'Cause I'm doing it with you, baby
HUNTER HAYES LYRICS - Wanted
'Cause everything that don't make sense about me. Makes sense when I'm with you ... 'Cause, baby, I, I wanna make you feel wanted. As good as you make me ...
NASHVILLE CAST LYRICS - Makes No Sense At All
You're the hurricane and you're the thunder. You're the ledge thats gonna be my fall. You're the spell that I will be cast under. I'm a fast car baby you're a wall
BANGTAN BOYS LYRICS - Does That Make Sense? (Outro) (그게 ...
My baby explain it explain it 니가 죽을 만큼 밉지만 지금도 니 생각이 나는 걸. Love is not over it doesn't make sense. Story is not over it doesn't make sense
Cassius & JAW feat. Ryan Tedder - The Missing lyrics
... baby, makes sense, baby I think that, baby, you and me could reroute the scene Makes sense, baby, makes sense We could go missing, missing, missing We ...
SAMMY WILK LYRICS - Doesn't Make Sense
Lyrics to "Doesn't Make Sense" song by SAMMY WILK: Between distractions and a miracle, We ... Yeah it doesn't make much sense ... Yeah I had to go baby
THE READY SET LYRICS - Love Like Woe
I kinda feel like it don't make, like it don't make. Feel like it don't make sense. I'm thinking baby you and I are undeniable. But I'm finding out love's unreliable
EMINEM LYRICS - Hailie's Song
But then I see my baby. Suddenly I'm not crazy. It all makes sense when I look into her eyes [Chorus:] Sometimes it feels like the world's on my shoulders
HUNTER HAYES LYRICS - I Want Crazy
Without you baby is a waste of time. Yeah ... Front porch and one more kiss, it doesn't make sense to anybody else ... The world makes all kinds of rules for love
WADE BOWEN LYRICS - Why Makes Perfect Sense
Oh why? Do you wait for my lonely? Why? Do I miss you only? Why? Do we hold out for just one kiss? Baby why? Makes perfect sense. Well its been 20 days
JOE LYRICS - Love Don't Make No Sense
Lyrics to "Love Don't Make No Sense" song by JOE: I try to make the best of a bad situation Always gave too much; You never gave in return Never cou...
Redlight - 9TS (90s Baby) lyrics
It's the 90s baby Let's party like it's 1990 90s baby Are you a 90s baby? It's the 90s baby Let's party like it's 1990 You know it is Yeah, that makes sense Yeah, ...
LANA DEL REY LYRICS - Freak
Make it last forever. Your halo's full of fire ... Baby, if you wanna leave. Come to California ... Life makes sense when I'm with you. Looking back, my past
Outro: 그게 말이 돼? (Does That Makes Sense?) Lyrics - BTS
My baby explain it, explain it niga jugeul mankeum mipjiman jigeumdo ni saenggagi naneun geol. Love is not over, it doesn't make sense. Story is not over , ...
PARAMORE LYRICS - Still Into You
And one of those is you and I (Hey) Some things just, some things just make sense. And even after all this time (Hey) I'm into you, baby, not a day goes by
JUSTIN BIEBER LYRICS - As Long As You Love Me
I don't know if this makes sense, but you're my hallelujah ... So I know we got issues baby true, true, true, ... As long as you love me (that's all I want baby) As long ...
TYNISHA KELI LYRICS - My Everything
flippin out and buggin on my baby god only knows ... You're the only thing that makes sense in my life. If we fight i'm gonna make it all right. You should know ...
JAMIE FOXX LYRICS - Unpredictable
Baby not the usual tonight we gettin unpredictable. So tryyy to roll ... It don't make sense right now but it will. Later on when you see how I make you feel. Regular ...
EMINEM LYRICS - Mockingbird
I know sometimes things may not always make sense to you right now. But hey ... Now hush little baby, don't you cry ... It may seem a little crazy, pretty baby
Hunter Hayes - Wanted Lyrics
'Cause everything that don't make sense about me. Makes sense when I'm with you. Like everything ... 'Cause baby I wanna make you feel wanted. As good as ...
PITBULL LYRICS - Feel This Moment
3 0 5 all day. Now, baby, we can parley. Or, baby, we can party, ha. She read books, especially ... Makes sense, don't it? ha. Now make dollars, I mean billions
MAC MILLER LYRICS - The Mourning After
I hope one day it all makes sense. It'll all make ... day it all makes sense. One day it'll all make sense ... Strong, baby tell me what's been goin' on. I don't wanna ...
NOTORIOUS B.I.G. LYRICS - Suicidal Thoughts
It don't make sense, goin' to heaven wit the goodie-goodies. Dressed in white, I like ... My baby momma kissed me but she glad I'm gone. She knew me and her ...
SAM HUNT LYRICS - Ex To See
And he walks in, it all makes sense. Suddenly you're climbing over next to me, next to me. I ain't no fool, you rascal you. You don't want me, you just want your ex ...
MATCHBOX 20 LYRICS - Bright Lights
Man, they don't make sense. Some things you don't leave until they leave you. And then the things that you miss, you say [Chorus] Baby, baby, baby when all ...
U2 LYRICS - Love Is Blindness
Baby...a dangerous idea. That almost makes sense. Love is drowning. In a deep well. All the secrets. And no one to tell. Take the money. Honey Blindness
KIP MOORE LYRICS - Hang A While
I ain't talking baby's, no white house no picket fence. Something about you baby, with me makes sense, makes sense [Chorus] I like Kentucky bourbon, and I've ...
EMINEM LYRICS - Kim
Lyrics to "Kim" song by EMINEM: Aww look at daddy's baby girl That's daddy's baby Little ... Don't make me wake this, baby ... See it all makes sense, doesn't it?
SIMON WEBBE LYRICS - Lay Your Hands
When you lay your hands. Oh yeah `Caus it's the only thing I have that still makes sense [chorus] (Oh baby, when I`m calling out) Give me love and affection,
BTS - Does That Make Sense? lyrics
I rewind my girl baby come back to my world I rewind my girl come back (come ... not over it doesn't make sense still Problem is not over it doesn't make sense 내 ...
BTS - Outro: 그게 말이 돼? Outro: Do You Think It Makes Sense ...
Jan 25, 2015 I rewind my girl baby come back to my world I rewind my girl come back I ... it doesn't make sense Story is not over it doesn't make sense Talk is ...
THE TRAGICALLY HIP LYRICS - Blow At High Dough
Whoo, baby, I feel fine, I'm pretty sure it's genuine. It makes no sense, no, it makes no sense, but I'll take it free any time. Whoever fits her usually gets her, it was ...
Cassius, Jaw & Ryan Tedder - The Missing (feat. Ryan Tedder ...
... baby, makes sense, baby I think that, baby, you and me could reroute the scene Makes sense, baby, makes sense We could go missing, missing, missing We ...
TYRESE LYRICS - There For Me
Ohhh Baby, baby, you're the only thing that makes makes any sense to me. Shorty you're always down with me. Baby, baby, wanna thank you girl for lovin' me
REDLIGHT LYRICS - 9TS
Lyrics to "9TS" song by REDLIGHT: 90s baby Are you a 90s baby? It's the 90s baby Let's party like it's ... Yeah, that makes sense. Yeah, that makes sense. Yeah  ...
POST MALONE LYRICS - Congratulations
How could I make sense when I got millions on my mind? Coming with that bullshit, I just put it to the side. Balling since a baby, they could see it in my eyes
EASTON CORBIN LYRICS - Baby Be My Love Song
I feel a little sing-along, sing-along comin' on. Baby be my love song. Girl, fast or slow, three-quarter time. It don't have to make sense. And it don't have to rhyme

Related lyrics


Artists

Major Lazer biographyThe Chainsmokers biographyTory Lanez biography

Recent lyrics

kantoi
quissa