I sing this song all night long lyrics

Get lyrics of I sing this song all night long song you love. List contains I sing this song all night long song lyrics of older one songs and hot new releases. Get known every word of your favorite song or start your own karaoke party tonight :-).


LIONEL RICHIE LYRICS - All Night Long
Lyrics to "All Night Long" song by LIONEL RICHIE: Well, my friends, the time has ... Come on and sing along! All night long! (all night) All night long! (all night)
Jason Mraz - All Night Long Lyrics
Come on and sing along! We're going to Party, Karamu, Fiesta, forever. Come on and sing my song! All night long, Yeah! All night long, All night! Sing it! Yeah!
MONTGOMERY GENTRY LYRICS - Hell Yeah
Right on! Hell yeah! Sounds good! Sing that song! Guitar man playin' all night long. Take me back to where the music hit me. Life was good and love was easy
FUNNY - Sing a Song (All Night Long) lyrics
Aug 14, 2015 Lyrics for Sing a Song (All Night Long) by FUNNY. When the lights shut off And it's my turn to settle down My main concern Promise that you will ...
Lionel Richie - All Night Long Lyrics
Come on and sing along. We're going to party, limin', fiesta, forever. Come on and sing my song. All night long (all night), ooh (all night) All night long (all night),  ...
Ferlin Husky - I Could Sing All Night Long Lyrics
Lyrics to 'I Could Sing All Night Long' by Ferlin Husky. I COULD SING ALL NIGHT ... sing sing all night... Song Discussions is protected by U.S. Patent 9401941.
JACQUEES LYRICS - All Night
Lyrics to "All Night" song by JACQUEES: Callin, she's callin, callin, keeps callin my phone ... me to come over after I leave the studio, she wanna hear that new beat that I'm singing on, ... Girl we gone play yo favorite song all night, all night long
BUCKCHERRY LYRICS - All Night Long
Here we go all night long, Everybody all night long yeah! Are you ready to go all night long, Make you stop in your tracks when you're singing our song, A good ...
MANDO DIAO LYRICS - Dance With Somebody
Lyrics to "Dance With Somebody" song by MANDO DIAO: Break your happy home ... I'm falling in love with your favorite song. I'm gonna sing it all night long
SISQO LYRICS - Thong Song
Baby move your butt butt butt. Uh I think to sing it again. She had dumps like a truck truck truck. Thighs like what what what. All night long. Let me see that thong
TRAIN LYRICS - Play That Song
Play that song. The one that makes me go all night long. The one that makes me think of you. That's all you gotta do. Hey Mister DJ when you gonna spin it
NOTHING MORE LYRICS - Love?
song by NOTHING MORE: I caught you But you wanted the stars Did I not shine? I showed ... I can sing it all night long. But you never listen when I sing this song
DEMI LOVATO - All Night Long lyrics
Check out this new song by Demi Lovato entitled "All Night Long" which ... the song is about "staying up all night long and singing it to the boy that you like".
CYPRESS HILL LYRICS - Hits From The Bong
Of the skunky funky smelly green shit. Sing my song, puff all night long. As I take hits from the bong. Hits from the bong y'all. Can I get a hit? Hits from the bong
EAGLES LYRICS - All Night Long
Lyrics to "All Night Long" song by EAGLES: We get up early and we work all day We put our time in 'cause we like to stay up All night long... ... long, all night long. We like a long neck and a good old song. Turn it up and then we sing along
P.O.D. LYRICS - Rock The Party (Off The Hook)
Lyrics to "Rock The Party (Off The Hook)" song by P.O.D.: We came here to rock this jam spread his love is the master plan let this light ignite like a star e... ... We came to rock the party all night long. So party people won't ya sing that song
MAYDAY PARADE LYRICS - Your Song
And all these Tallahassee skylines. They keep singing out a song. I know it's your song (your song) They've been singing all night long. And this Galley Alley ...
ALESTORM LYRICS - Wenches & Mead
A wench by my side and a jug of mead. These are the things that I most need. So I sit back and sing this song. And drink and party all night long. Hey! Hey!
THE CHEETAH GIRLS LYRICS - Fuego
Come on and sing this song (sing this song) Party, fiesta, together, forever, siempre. We're dancin' all night long (all night long) Won't stop 'til the moon is settin'
STICK FIGURE LYRICS - Weight Of Sound
Lyrics to "Weight Of Sound" song by STICK FIGURE: This one goes out to my girl tonight I'll sing a song ... All night long, I'll sing this song till you call on me, yeah
Joe Walsh - All Night Long Lyrics
We put our time in 'cause we like to stay up / All night long. ... Turn it up and then we'll sing along. ... Song Discussions is protected by U.S. Patent 9401941.
RIXTON LYRICS - Thong Song
I think I'll sing it again. She had dumps like a truck, truck, truck. Thighs like what? What? What? All night long. Girl let me see that thong. I like it when the beat go
KELLY CLARKSON LYRICS - Heartbeat Song
"Heartbeat Song". This is my heartbeat song and I'm gonna play it. Been so long I forgot how to turn it up, up, up, up all night long. Oh up, up all night long
Mando Diao - Dance With Somebody Lyrics
Lyrics to 'Dance With Somebody' by Mando Diao: I'm falling in love with your favorite song I'm gonna sing it all night long I'm gonna dance with somebody.
TROOPER LYRICS - Thin White Line
Lyrics to "Thin White Line" song by TROOPER: Once upon a time, you were a friend of mine We used to sing songs, all night long And I trusted yo...
THOMAS RHETT LYRICS - It Goes Like This
Hey girl, you make me wanna write a song, Sit you down, I'll sing it to you all night long, I've had a melody in my head. Since she walked in here and knocked ...
X Factor (UK) - All Night Long Lyrics
We're going to party liming, fiesta, forever. Come on and sing my song. All night long, all night long, yeah. All night long, yeah, all night long. Yeah, once you get ...
PLAIN WHITE T'S LYRICS - Our Song
Lyrics to "Our Song" song by PLAIN WHITE T'S: Sitting on this white bed its not the right ... We dance and sing to each other all night long and this is our song
PENTATONIX LYRICS - Light In The Hallway
Lyrics to "Light In The Hallway" song by PENTATONIX: Close your eyes, lay your ... You can sing this song. There's a light in the hallway. Burning all night long
MY CHEMICAL ROMANCE LYRICS - Disenchanted
Lyrics to "Disenchanted" song by MY CHEMICAL ROMANCE: Well, I was there on the day They sold the cause for the queen, And when the lights all ... That gave me heartache to sing. ... How can you listen all night long, night long, night long?
Blue Cheer - All Night Long Lyrics
All I want is just a little bit of lovin' Baby, won't you please be mine. We can make it nice, sing my song. We can make it, baby, all night long. If you give me just a ...
MØ LYRICS - Slow Love
Lyrics to "Slow Love" song by MØ: Let me love you All night long 'til the birds tweet Singing along I need to get out Please show me...
SEAN PAUL LYRICS - Right Stuff
Lyrics to "Right Stuff" song by SEAN PAUL: From you know say you want me Pick up the phone and call me Give me the pre, make me know from ... The bed wet up like shower girl (all night long) And don't wrong, you fi singing my song girl
LUKE BRYAN LYRICS - Play It Again
She was like, "Oh, my God, this is my song. I've been listenin' to the radio all night long. Sittin' 'round, waitin' for it to come on and here it is." She was like, "Come ...
COLBIE CAILLAT LYRICS - Favorite Song
Lyrics to "Favorite Song" song by COLBIE CAILLAT: I wanna be your favorite song You can turn it up, play me all night long I wanna be your favorite so... ... I'll be the thing that, you want to sing back. Stuck in your head like I knew you would
KENNY LOGGINS LYRICS - A Love Song
Well, he told me if I try, I could fly for you. And I wanna try for you 'cause. I wanna sing you a love song. I wanna rock you in my arms all night long. I wanna get to ...
Easton Corbin - Baby Be My Love Song Lyrics
Lyrics to 'Baby Be My Love Song' by Easton Corbin. So here we ... love song. Baby be my all night long ... I feel a little sing-along, sing-along comin' on. Baby be ...
DALLAS SMITH LYRICS - The Song That's In My Head
It's only three words long. It turns out it ... And leave on repeat all night long. From the ... Because I'm dying to finally hear you sing the song that's in my head
KEYSHIA COLE LYRICS - Hey Sexy
I know you're not not gonna sing that song. I know you're not not gonna sing that song. Uh Huh ... All night long. Hold me to the break of dawn. I love it when you ...
ALESANA LYRICS - All Night Dance Parties In The Underground ...
Lyrics to "All Night Dance Parties In The Underground Palace" song by ... All night long I'll sing and dance with you, my sweet princess, only if you trust in this

Related lyrics


Artists

Desiigner biographyJustin Timberlake biographyDNCE biography

Recent lyrics

exsr