I need some real good loving lyrics

Get lyrics of I need some real good loving song you love. List contains I need some real good loving song lyrics of older one songs and hot new releases. Get known every word of your favorite song or start your own karaoke party tonight :-).


Get hot I Need Some Real Good Loving lyrics at Lyrics.camp!
LUDACRIS - Good Loving lyrics
[Intro: Miguel] I keep dwellin' on the past, babe. Know what I need, yeah [Hook: Miguel] I need some real good lovin' Cause I'm troubled by the things that I see
Honeyz - Good Love Lyrics
Good Love / Oh oh oh yeah (good good lovin' baby) / Good Love / Oh oh oh yeah / You can have (you can have ... Say you want to find a real good woman ... Somebody who'll spend some party time ... I give you what we need strong lovin'
LAURYN HILL LYRICS - Turn Your Lights Down Low
Yeah, I want to give you some good, good loving (uh) [Lauryn] Turn your lights down low (Word, word, uh, uh) Never never try to resist, oh no (Na, na, na, na)
Deja - You And Me Tonight lyrics
All I need is about 10 minutes of your time. Listen, we really don't have anything ... Let's get down to some real good lovin' Come on girl, Let's get down to some ...
BOB MARLEY LYRICS - Turn Your Lights Down Low
Say, I want to give you some good, good lovin' (good, good lovin'): Turn your lights down low; Never try to resist, oh no! Oh, let my love come tumbling in -
H-TOWN LYRICS - Knockin' Da Boots
Last night I thought to back when we made good love listinin' to some Marvin Gaye all night long ... (Somebody rockin' knockin' da boots) That's all I need, I need
Whitney Houston - You Give Good Love Lyrics
And you know just what I need. It took some time for me to see. That you give good love to me baby. So good take this heart of mine into your hands. You give  ...
Young Rascals - Good Loving Lyrics
All II really need. Good loving Now gimme that good good loving. Good loving All I need is love. Good loving Good loving baby. Honey please squeeze me tight
STEVEN TYLER LYRICS - (It) Feels So Good
It feels so good, loving you. Yeah, it's so good, the way you do the do. It feels so good, and I need oxygen, Little bit of heaven doin' 24-7 again. Yeah, again and ...
FANTASIA BARRINO LYRICS - Good Lovin'
Lyrics to "Good Lovin'" song by FANTASIA BARRINO: One sunny, sunny morning When my ... I'll be right here for you baby when you need me, just call me
KEITH SWEAT LYRICS - Put Your Lovin' Through The Test
Lyrics to "Put Your Lovin' Through The Test" song by KEITH SWEAT: Let me Go down on you, baby Girl, why don't you let me Go ... Send me (Send me) I need some lovin' (Some good lovin') right, right now ... I will make it real good, baby
MARY J BLIGE LYRICS - Good Love
Lyrics to "Good Love" song by MARY J BLIGE: Hey! ... baby you're what I'm looking for and every time you smile I want some more. ... Forget your baby daddy baby you don't need him homes'. Whether you got your real hair or a weave on.
JOHN LEGEND LYRICS - No Other Love
Lyrics to "No Other Love" song by JOHN LEGEND: No other love No other touch Gimme gimme oh so much ... But I put you where you need that strong, real goodie good loving ... I wanna give you some love and affection, you got my attention
CHUBBY CHECKER LYRICS - Good Good Lovin'
Some of your. Good lovin, good lovin' Make me feel so fine. Oh True fine lovin' A whole lotta huggin' You're nothin' but a lover. Baby I need. Your good lovin'
MARY J BLIGE LYRICS - Real Love
Lyrics to "Real Love" song by MARY J BLIGE: Yes indeed once again For those who don't know What ... I'm searching for the real love ... Ya need a minute to think for whom ya better take ... And give you good lovin' through the summertime
Mario - Let Me Love You Lyrics
Let me be the one to. Give you everything you want and need. Baby, good love and protection. Make me your selection. Show you the way love's supposed to be
Mary J Blige - Real Love Lyrics
To satisfy my every need. Won't you be my inspiration. Be the real love that I need . Real love. I'm searchin' for a real love. Someone to set my heart free ... Lead me to want some real love ... I'll give you good lovin' through the summertime,
Patti LaBelle - Good Lovin' Lyrics
You know I don't mind givin you good lovin' baby. Anytime you need me sugar. Satisfaction guaranteed. I'm feelin you, and I really want to let you know. You can  ...
LIL' WAYNE LYRICS - Bitches Love Me (Good Kush & Alcohol)
Lyrics to "Bitches Love Me (Good Kush & Alcohol)" song by Lil' Wayne: I'm on ... I got some down bitches I can call ... She said, "Cause I really need somebody
ERIC BENET LYRICS - Real Love
Lyrics to "Real Love" song by ERIC BENET: Oh babe Don't you know you we got a ... Real love, In a world full of make believe. We got something real good, real love ... better all the time. And we got some real love, real love uuh. Real love,
ARIANA GRANDE LYRICS - Bad Decisions
We got that good love. We got that hot ... Anytime that I need some danger. Gonna get that ... Don't you know I ain't fucking with them good boys? Know you love ...
WALE LYRICS - My PYT
You need some loving. From a real one ... need some loving. And I'm a real one ... That's comes with good planning and channeling your ambition. I know this fat  ...
STEVE WINWOOD LYRICS - Gimme Some Lovin'
Lyrics to "Gimme Some Lovin'" song by STEVE WINWOOD: Well my ... Well I feel so good, everything is sounding hot ... (Gimme gimme some lovin') I need it
YEARS & YEARS LYRICS - Breathe
Reminiscing all the good times daily. Try and ... You know i give you that good loving daily ... Yeah maybe we need some time alone. We need to let it breathe
BROWNSTONE LYRICS - Pass The Lovin'
Lyrics to "Pass The Lovin'" song by BROWNSTONE: Ya know what I want Come here Nah, closer Check it Pass some lovin' baby You're lookin' rather tas... ... Slide that, real good, lovin' on. I need a ... Ya need a brotha that'll speak his mind
MARY J BLIGE LYRICS - Hood Love
Sometimes I don't get a chance to really tell you. But I promise ... You know that hood love is a good love. That's me ... Could know just what i need. And really ...
TINK LYRICS - Million
... song by TINK: Your love is a one in a million It goes on and on and on You give me a really good feeling All.. ... Your the right one when I need some, I call you
JESSIE J LYRICS - Who You Are
I nearly left the real me on the shelf. No, no, no, no, no... Don't lose who you ... Real talk, real life, good love, goodnight, With a smile that's my home! That's my ...
Solomon Burke - I Need Your Love In My Life Lyrics
Lyrics to 'I Need Your Love In My Life' by Solomon Burke. Hello! / Well ... it's good to share ... (You need some love in your life) ... Need real love in my life, Baby
Young Rascals - Good Lovin' Lyrics
Lyrics to 'Good Lovin'' by Young Rascals: Family doctor just what I had, I said, ... Yes, indeed, all you really need (Is good lovin') Gimme that good, good lovin
Wayne Marshall - Good Love Lyrics
Say she wants it longer. Wants some love that's stronger [Verse 2:] Now I got her caught up in my roction. Becah she know that I'm real and I'm no actor. She love ...
Maroon 5 - Sugar Lyrics
I need your loving, loving, I need it now. When I'm without ... 'Cause I really don't care where you are ... Yeah you show me good loving ... Come give me some
GEORGE STRAIT LYRICS - You Look So Good In Love
Lyrics to "You Look So Good In Love" song by GEORGE STRAIT: Oh how you sparkle, and oh how you shine. ... He must have stolen some stars from the sky,
Stephen Marley - No Cigarette Smokin Lyrics
And I am gonna get a next portion real soon. [Chorus: x2] ... No need to worry about me. [Chorus] ... Gonna give you some good love this afternoon (afternoon)
Delbert McClinton - (When She Wants Good Lovin') My Baby Comes ...
Lyrics to '(When She Wants Good Lovin') My Baby Comes To Me' by Delbert McClinton. Well, she go ... She go down to the pawn shop when she wants to get some loot. She go to the beauty parlor when she wants to look real cute. When she ...
For Real - Love Will Be Waiting At Home Lyrics
Lyrics to 'Love Will Be Waiting At Home' by For Real: Don't you go breaking my heart Don't be afraid of these arms There's something I need you to know Love. ... What good is a kiss, especially if ... Some people search, but they search too far
DRAKE LYRICS - Under Ground Kings
Sometimes I need that stripper that's gon' tell me that she don't dance. Tell me lies, make it ... Talking all them good things, that's all I'm really good for. Memphis  ...
NO DOUBT LYRICS - Underneath It All
You want to love me. Underneath it all ... You know some real bad tricks. And you need some discipline. But, lately ... You're good for me, baby. Oh that, I'm sure
Otis Redding - 634-5789 (Soulsville, U.S.A.) Lyrics
Lyrics to '634-5789 (Soulsville, U.S.A.)' by Otis Redding. 1, 2, 6, 3, 4, 5, 7, 8, 9 / If you need some good loving / Just call on me, Lord have mercy / If you.
THE BLACK CROWES LYRICS - Hard To Handle
I have got some good old lovin' And I got some more in store ... That ain't nothin' but drugstore lovin' Hey little thing let me ... I need good lovin' I gotta handle, oh, ...

Related lyrics


Artists

Meghan Trainor biographyDJ Snake biographyDNCE biography

Recent lyrics

pnoom
yeng
luka
effigy