I just got some lyrics

Get lyrics of I just got some song you love. List contains I just got some song lyrics of older one songs and hot new releases. Get known every word of your favorite song or start your own karaoke party tonight :-).


Get hot I Just Got Some lyrics at Lyrics.camp!
Rod Stewart - I Just Got Some Lyrics
Lyrics to 'I Just Got Some' by Rod Stewart. Well, I know y'all look as if you need some / But I just got some / I surely got some / The doctor prescribed some /
SAM COOKE LYRICS - Another Saturday Night
Another Saturday night and I ain't got nobody. I got some money 'cause i just got paid. How I wish I had someone to talk to. I'm in an awful way. I got in town a ...
NIYKEE HEATON LYRICS - Bad Intentions
I don't wanna die. I've just got some damn bad intentions. I've got some damn bad intentions. I got some secrets I forgot to mention. Haven't learned my lesson, ...
PNB ROCK LYRICS - High
Lets get (high) Tonight shawty lets get high lets get high shawty. I just got your text, that said where you at. You had a long day I got some weed for your stress
ZZ TOP LYRICS - Just Got Paid
I just got paid today, got me a pocket full of change. Said, black sheep, black, do you got some wool? Yes, I do, man, my bag is full. It's the root of evil and you ...
Ayo & Teo - Rolex Lyrics
6 days ago Lyrics for Rolex by Ayo & Teo. I just want a Rollie, Rollie, Rollie with a dab of ranch I already got some designer to ho...
SCHOOLBOY Q LYRICS - THat Part
I just left the strip club, got some glitter on me. Wifey gonna kill me, she the female OJ Y'all don't feel me, man this ain't okay. Four Seasons, take a shower, new ...
BRAD PAISLEY LYRICS - Mud On The Tires
Lyrics to "Mud On The Tires" song by BRAD PAISLEY: I've got some big news The bank finally came through ... And then with a little luck we might just get stuck
TY DOLLA SIGN LYRICS - Violent
I just got some bomb ass head from my side bitch, whoa. Violent, all my niggas violent. Pop a nigga broad daylight with the silence. Smoking weed on a PJ with  ...
WIZ KHALIFA LYRICS - Got Me Some More
Lyrics to "Got Me Some More" song by WIZ KHALIFA: Where you going? What you ... Drink like an alcoholic, like I just came back from college. Take another shot ...
SOULJA BOY LYRICS - I Got Me Some Bapes
Lyrics to "I Got Me Some Bapes" song by SOULJA BOY: Aye Rab mayne I just got back from the mall mayne guess what I got? What you get Soulja Boy Mayne...
CAT STEVENS LYRICS - Another Saturday Night
Another Saturday night and I ain't got nobody. I've got some money 'cause I just got paid. Now, how I wish I had someone to talk to. I'm in an awful way. I got in ...
LIL DICKY LYRICS - Lemme Freak
I got one more chance to prove myself, so I'm like ... At my crib I've got some pizza , plus a little bit of weed ... Just lemme freak, please God, just lemme freak
Jimmy Buffett - Another Saturday Night Lyrics
Another Saturday night. By: Jimmy Buffett. Another Saturday night and I ain't got nobody. I've got some money cause I just got paid. How I wish I had someone to ...
REBELUTION LYRICS - Inhale Exhale
Yeah Just got an ounce from Oregon, and it's fire wanna inhale, exhale. Yeah, California, Washington keeps it blazing inhale, exhale. Just got some chronic at ...
EMINEM LYRICS - Stan
Lyrics to "Stan" song by EMINEM: My tea's gone cold I'm wondering why I got out of bed at all The morning rain ... I just don't want you to do some crazy shit
HARD-FI LYRICS - Living For The Weekend
Yeah, I've been working a week and I'm. Just living for the weekend. Hey hey. Got some money I just got paid. Got some money and I can't wait. At six o'clock I'm ...
RAE SREMMURD LYRICS - Throw Sum Mo
Lyrics to "Throw Sum Mo" song by RAE SREMMURD: Ass fat, yea I know You just got cash, blow some mo' Blow some mo', blow some mo' The more you spend ...
YOUNG THUG LYRICS - With Them
I just went hunting, I found me a rabbit, I picked out the carrots. I'm just tired of smoking kush, I need some Moonrock out in Cali I got a white bitch and she give  ...
LIL' WAYNE LYRICS - I Got Some Money On Me
Lyrics to "I Got Some Money On Me" song by LIL' WAYNE: I got some money on me I'm 'bout to kill these hoes I don't ... I like a pink pussy, just like a bunny nose
KEVIN GATES LYRICS - La Familia
Lyrics to "La Familia" song by KEVIN GATES: Man I swear to god I got some niggas out there in ... Diamonds grill just like Master P my mouth be saying ughhh
TREY SONGZ LYRICS - Blessed
I just heard another song about a nigga wrist flicking ... To pull up and take off, my nigga cause we got to go ... I just got some pussy man, she was doing magic
KID CUDI LYRICS - Soundtrack 2 My Life
I've got some issues that nobody can see. And all of these emotions are pouring out of me. I bring them to the light for you. It's only right. This is the soundtrack to ...
SOULJA BOY LYRICS - Report Card
Throw Some D's On That Bitch Ayyyy Soulja Boy Chillin Dog I Just Got My Report Card Looked At It All F's Took It To Tha Teacher Desk (Throw Some D's On ...
DRAKE LYRICS - You & The 6
And she like "Who are we kidding" "You're only 27 you just being you" "You're your fathers child man thank god you got some me in you" At least I always, ...
KEVIN GATES LYRICS - Just Want Some Money
Lyrics to "Just Want Some Money" song by KEVIN GATES: Life story for life story, ya heard me I don't never ... My dawg got it, told em pop it, say he can't afford it
THE WEEKND LYRICS - Low Life
I just took some molly, what else? (hey) Got some bitch from Follies with us (' scuse me, 'scuse me) She gonna fuck the squad, what else? I'm a fuck her broads, ...
2 CHAINZ LYRICS - Feds Watching
Man, these shoes I got on these are hardest I've done seen ... You a bitch, you a ho, that's just my philosophy ... I just got some pants made out off snake skin
CHRIS BROWN LYRICS - Whippin'
Pardon, pardon me, I'm just lit, turning up. Off that Hennessy, we just stay, turn me up. You know I got some bottles back at my place. I got it if you need it, yeah
LIL' WAYNE LYRICS - Bitches Love Me (Good Kush & Alcohol)
... Kush & Alcohol)" song by LIL' WAYNE: I'm on that good kush and alcohol I got some ... I got some down bitches I can call ... I said, "Baby just make me cum,
GS9 LYRICS - Computers
Got these niggas walking round like they some shooters. See them in real life ... Just made some brand new shmoney, what the fuck you think? And bitch I'm ...
DRAKE LYRICS - Big Rings
Lyrics to "Big Rings" song by DRAKE: Yea, I know we just signed a deal but I need my ... I bought that new Celine, I got some rings, I got racks like Serena
OBIE TRICE LYRICS - Got Some Teeth
Lyrics to "Got Some Teeth" song by OBIE TRICE: WOO! ... And wake up, [sound of water dropping], hopefully she got some teeth ... It just wouldn't look right. Look ...
Charley Pride - Have I Got Some Blues For You Lyrics
Lyrics to 'Have I Got Some Blues For You' by Charley Pride. The one you love stopped by to see me today, / Said she just couldn't tell you she was goin' away /
Sam Cooke - Another Satuday Night Lyrics
Another Saturday night and I ain't got nobody, I have some money 'cause I just got paid. How I wish I had someone to talk to, I'm in an awful way. I blew in town I  ...
JAY ROCK LYRICS - Vice City
But now she got some ass, I wanna hit it now. I don't lease, I just all out feast. I put a blue Caprice on Gary Coleman Bomb head and some cheese eggs. That's a ...
SCHOOLBOY Q LYRICS - iBETiGOTSUMWEED
Me and Musa as we pulled up on them sixes just to go and bust some bitches. See them ... But if you don't know anything just know I got some weed [Chorus]
PRINCE LYRICS - Get Yo Groove On
Lyrics to "Get Yo Groove On" song by PRINCE: Get your groove on I got some money cuz I just got paid It's time 2 get my groove on Been workin' ha...
Snoop Dogg - Who Got Some Gangsta Shit? Lyrics
I got my sacks in my pocket and at least a grand ... And some of these niggas look just like you ... Bitch act like you know, show me some sex and affection
DRAKE LYRICS - Sneakin'
I just pop up with the music then they pay a nigga yeah ... Got some head last night and it was outstanding' ... Niggas takin' cheap shots on some cheap shit

Related lyrics


Artists

DNCE biographyColdplay biographyThe Chainsmokers biography

Recent lyrics

knwads
32 20
mereba