High as hell lyrics

Get lyrics of High as hell song you love. List contains High as hell song lyrics of older one songs and hot new releases. Get known every word of your favorite song or start your own karaoke party tonight :-).


B.O.B. - High As Hell Lyrics
Lyrics to 'High As Hell' by B.O.B.. I woke up in the mornin / I woke up in the morning high / I woke up in the morning / I woke up in the morning high as hell /
Dj Hard Hitta feat. B.O.B. & Wiz Khalifa - High As Hell lyrics ...
Lyrics for High As Hell by Dj Hard Hitta feat. B.O.B. & Wiz Khalifa. I woke up in the morning high as hell x4 Still faded, but nigga can't you tell Can't you tell, nigga ...
Nashville Pussy - High as Hell lyrics
Lyrics for High as Hell by Nashville Pussy. I drag it all day long, someone else's song Go here, go there but it don't do wrong But then I had enough, oh baby, let .
Keith Murray - High As Hell Lyrics
Lyrics to 'High as Hell' by Keith Murray. Phase one / I grab the Henny and twist the top / Guzzle it that's when the reaction starts / I split the chalk with.
Cookie Monsta - High as Hell lyrics
Lyrics for High as Hell by Cookie Monsta. ... High as Hell - Lyrics. Cookie Monsta. Lyrics not available. Be the first to add the lyrics and earn points. Add lyrics.
Keith Murray - High As Hell lyrics
Lyrics for High As Hell by Keith Murray. ... High As Hell - Lyrics. Keith Murray. Lyrics not available. Be the first to add the lyrics and earn points. Add lyrics ...
AFROMAN LYRICS - Colt 45
And sell tapes from here to Hong Kong So roll, roll, roll my joint, pick out the seeds and stems. Feeling high as hell flyin' through Palmdale Skatin' on Dayton rims
LUDACRIS LYRICS - Hell Of A Night
Lyrics to "Hell Of A Night" song by LUDACRIS: It's about to be a hell of a night It's about to be a hell of a night It's about to be a hell of ... I get high but the bass low
AFROMAN LYRICS - Crazy Rap
Feelin' high as hell flyin' through Palmdale, skatin' on Dayton rims. So roll, roll the '83 Cadillac Coup de Ville. If my tapes and my cds just don't sell, I bet my ...
SHWAYZE LYRICS - Roamin'
And they eyes is red cause they high as hell. Brain like baboon, body like gazelle . Lady gazelle run fast as hell. I'm the shit, ma, that's the smell. The next big ...
NICKI MINAJ LYRICS - Anaconda
I'm high as hell, I only took a half of pill. I'm on some dumb shit. By the way, what he say? He can tell I ain't missing no meals. Come through and fuck 'em in my ...
SCHOOLBOY Q LYRICS - Druggy's Wit Hoes Again
Little sarcasm, swag O.D. got 'em all laughing. G Hippy, he gon' orgasm. Leanin' out the 4, now I'm really spazzin' Hmm, Backwoods, that good, high as hell
KODAK BLACK LYRICS - Shit On Me
I'm in Miami runnin with my heat. Ratatouille boy I'm comin' for my cheese. Thought it was Thanksgiving how I stuffed it in my jeans. In science class high as hell
WIZ KHALIFA LYRICS - Weed Brownies
Uh, I got rich nigga blood nigga. Boi, boi. I'm dedicated, hella-faded. High as hell, I'm levitating. I'm rolling up, fuck a wheelchair. Ironically, my shit's medicated
THE HOLD STEADY LYRICS - Multitude Of Casualties
Packed in coffee grounds and wrapped around in dryer sheets. We spent a few months just wandering the sonoma. High as hell and shivering and smashed.
Rainbow Kitten Surprise - Cocaine Jesus lyrics
Jun 3, 2015 ... than all you leave High as hell, feeling fine, nothing bad but nothing kind Not a word from me, at least nothing you would mind In my head, ...
THE FRONT BOTTOMS LYRICS - Historic Cemetery
Getting high and trying to figure it out ... I don't need your (getting high) reasons anymore ... We got (high as hell) to a record, how did I forget how it went. It was a  ...
FLATBUSH ZOMBIES LYRICS - Your Favorite Rap Song
I'm painting portraits while endorphins spinning. I'm high as hell when indulging in these gorgeous woman. Pave the future for boosters as I'm contributing my ...
Elton John - Rocket Man Lyrics
And I'm gonna be high as a kite by then. I miss the earth so much I miss my wife. It's lonely ... Mars ain't the kind of place to raise your kids. In fact it's cold as hell
ASAP MOB LYRICS - Young Nigga Living
Lyrics to "Young Nigga Living" song by ASAP MOB: Young wild nigga, I'm high as hell Break a whole pound down, smell the smell Word around town, they...
JUICY J LYRICS - Get Me High
Bitch, get me high! [x2] When I be high as hell, I'll be by myself, Ain't no puff, puff, passing through this shit, yeah! I got a weed pipe, and it's self-made,
THE HOLD STEADY LYRICS - Banging Camp
Yeah, you'll be high as hell and born again. Yeah, there's strings attached to every single lover. There's strings attached to every single lover. Submit Corrections.
Bobby James Lyrics - N.E.R.D
I'm high as hell and I'm ready to blast. I'm just one hit away from being passed out . Young and assed out" Hey there mister give me some cash. I'm high as hell ...
GUCCI MANE LYRICS - Greasy
[Intro:] Shouts out to zone 6. East Atlanta stand up. Shouts out to the homey Coach-K [Verse 1:] I'm in the ATL and I'm high as hell with no AC Drop more grain  ...
FLATBUSH ZOMBIES LYRICS - Thugnificense
[Hook x2: Zombie Juice] Got some weed, roll it up. Got some danks, roll it up. Got some drank, pour it up. LSD you know what's up. High as hell, don't give a fuck ...
EMINEM LYRICS - Get You Mad
I'm high as hell. I'll beat you with a live cat when I'm swinging him by his tail [ Impersonating Method Man] I'll fuckin', I'll fuckin' Lay your nuts on the dresser
GUCCI MANE LYRICS - Corner Cuttin
Old school Chevelle, sittin high as hell. High as hell as I ride through the A-T-L ( Through the A-T-L?) Through the A-T-L (Ride through the A-T-L?) Through the ...
LIL' WAYNE LYRICS - Trippy
Don't fuck up my high nigga, I'm too gone, bye nigga. She get dick, weed ... Goodbye Earth, farewell, high as heaven, eyes low as hell. Keep scratching, keep ...
PROJECT PAT LYRICS - Wanna Get High
I'm high as hell but my eyes real low. Lookin just like Bruce Lee right now. You wanna be high as me right now. I got a bitch that don't smoke. She just roll the shit ...
JON LAJOIE LYRICS - High As Fuck
Lyrics to "High As Fuck" song by JON LAJOIE: Have you ever watched the sun go down? ... So you just buy a pack of gum and get the hell out of there
AFROMAN LYRICS - I Live In A Van
Lyrics to "I Live In A Van" song by AFROMAN: Woke up this mornin at the hotel Rolled up a blunt got high as hell Fucked another groupie name in m...
PNB ROCK LYRICS - Hanging Up My Jersey
Right now. I'm right down my side of town. I'm high as hell. You fly as hell. You hold me down. I'm a hold you down. I couldn't run this shit the way I really wanted
YFN LUCCI LYRICS - Wish Me Well
I walked in this bit high as hell told them wish me well. Yeah all these diamonds in this bit they hell. Yeah killa told me gone and give em hell yeah yeah
Tucker Booth - Fly As Hell lyrics
Sep 17, 2015 Lyrics for Fly As Hell by Tucker Booth. I'm immature, you could probably tell I'm high as hell, I can't be sure I'm fly as hell, she bi as hell, ...
ONE LESS REASON LYRICS - On The Way Down
You were high as hell but stuck in the middle. One on one you're just so hard to leave. It was in the dark I found you. So quick to give your heart for so little
JAY-Z LYRICS - Nickels And Dimes
I gave some money to this guy, he got high as hell. Now I'm part of the problem far as I could tell. Did I do it for him or do it for myself. Can't lie to myself. I love my  ...
THREE 6 MAFIA LYRICS - Mafia
High as hell can't you tell 'Cause my eyes are red as fire 'Bout to fuck this nigga. Take his money- Pimpin' 'till I die. Hypnotyze Minds be the label that pay me
EAZY-E LYRICS - Down 2 Tha Last Roach
so pass the bud cuz we still gettin higher than a motherfucker (Gettin higher than a motherfucker, down to tha last roach) Now I'm real fucked up yes high as hell
ANDRE NICKATINA LYRICS - Smoke Dope & Rap Live
We smoke dope we rap and these hoes we fuck. Ooh I'm high as hell from snorting that girl. Rush Mr. Cee so I could tie me up a curl. Out that shop hoes do jock
LIT LYRICS - Sunny Weather
Surrounded by speakers but I'm mono as hell. Got a hundred sad songs ... So I threw 'em in the trash and now my dogs are high as hell. Got a hundred better ...

Related lyrics


Recent lyrics

simmer
jilted
moira
l4
a.d
b 1
pan
eww
123
bwa
9 j
dfl
505
mariza
neph
remady
anos