Exchange bitch ill kill you if you ever leave me lyrics

Get lyrics of Exchange bitch ill kill you if you ever leave me song you love. List contains Exchange bitch ill kill you if you ever leave me song lyrics of older one songs and hot new releases. Get known every word of your favorite song or start your own karaoke party tonight :-).


Dr. Hook - I'll Kill You Lyrics
I'll Kill You Lyrics New! Highlight lyrics to add Meanings, Special Memories, ... But I'll kill you if you leave me. Now if you ever think of lying in another man's bed
Eminem - Kill You Lyrics
You don't want to fuck with me Girls leave, you ain't nothin' but a slut ... And if you ever give in to ... you ain't nothin' but a slut to me Bitch I'm a kill you!
Eminem Lyrics - Kill You
Lyrics to "Kill You" song by Eminem: ... you ain't nothing but a slut to me Bitch I'ma kill you! ... And if you ever give in to him, ...
Lil' Wayne Lyrics - FuckWitMeUKnowIGotIt
You ever see me broke? ... You keep on playin with me, bet I'll put a few in you ho ... I got a bitch who want yo bitch, you finna get a ho up
Tila Tequila - I Love You Lyrics
I Love You Lyrics Tila Tequila. I Love ... But if you ever hurt me, I'll fuckin' kill you! ... You never thought that a bitch like me Would fuck you up if you cannot ...
EMINEM F/ - 2) KILL YOU LYRICS - SONGLYRICS.com
Eminem F/ - 2) Kill You Lyrics. ... you don't wanna fuck with me Girls leave you ain't nuttin' but a slut to me Bitch I'ma kill you, ...
Z-Ro Lyrics - Never Been
Lyrics to "Never Been" song by Z-Ro: The less I fuck with you niggas, the better I feel Don't know no nothin' else what I can be if I was...
Tila Tequila - I Love U (Remix) Lyrics
Tila Tequila I Love U (Remix) Lyrics. ... If You Ever Hurt Me, I'll Fuckin Kill You ... You Never Thought That A Bitch Like Me Would Fuck You Up.If You Cannot ...
Eminem Lyrics - SHADY CXVPHER
Lyrics to "SHADY CXVPHER" song by Eminem: ... Mine is to punch you in your face if you ever disrespect me ... bitch, I'll punch Lana Del Rey right
Soulja Slim Lyrics - Wright Me
Lyrics to "Wright Me" song by Soulja Slim: Write me bitch, I'll write you back, ... that pussy there will kill ya But yo, she was a down bitch
DeJ Loaf Lyrics - Back Up
... back up off me Yah yah bitch, back up off me You do ... I'll do you better ... See the difference is with me, I never needed niggas, ever I'll leave em where ...
Slim Jesus Lyrics - Drill Time (Remix)
Lyrics to "Drill Time (Remix) ... You old enough to play with a gun I'll kill his ass before he ... Bad bitch roll up my weed and you goofy if you think all I do ...
D-12 - Bitch Lyrics
/ Yeah, you heard me Bitch!. ... Take the person you with and exchange partners ... And I leave laughing, while you calling me on the rag
Notorious B.I.G. Lyrics - Me & My Bitch
Lyrics to "Me & My Bitch" song by Notorious B.I.G.: Yo let, let, let me ask you a question yo Yo would you kill for me? ... You ever fuck around on me? [Girl]
Eminem Lyrics - Kim
Daddy's so proud of you Sit down, bitch If you move again I'll beat ... why do you always make me shout at you? How could you? Just leave me and love ... Kill You ...
Necro - The Most Sadistic Lyrics
Lyrics to 'The Most Sadistic' by Necro. Yo, yo, ... so let me tell you somethin' If you ever diss me I'ma bring it to you ... I'll kill, you could be my latest victim
Lil Wayne - We Be Steady Mobbin'' Lyrics
Yeah I'm the best to ever do it bitch And you ... Then kill for me then steal for me and of course it'll be your cash Then I'll ... Uh huh and we be steady mobbin ...
Lil Wayne - I'm Me Lyrics
It's more crazy than it's ever been I'm married to that crazy bitch ... you're not me, you're not me ... hey, I'll accept a friendly quit (ha) yea. Bitch, I'm me, I'm ...
Eminem - Kill You lyrics
Kill You lyrics by Eminem: ... you ain't nothing but a s*** to me Bitch I'ma kill you! ... I'll choke radio announcer to bouncer
SUICIDAL TENDENCIES LYRICS - "Suicidal Tendencies" (1983 ...
I'll kill myself I'd rather die If you could ... thing I'll ever see Your dead mommy lying in front of me ... leave me alone I'll figure it out. You know I'm just ...
Meek Mill Lyrics - Ready Or Not
[Verse 1: Meek Mill] Ready or not, here I come You can’t hide, nigga I’m too damn fly Sippin’ all of this purple, it got me too damn high They say there down ...
Three 6 Mafia Lyrics - M.E.M.P.H.I.S.
... bitch banger, dog I'll bring it to you ... I'm blastin' at your mind to get you believe that I love to kill, ... on gizold when you see me You can joke me, ever ...
Eminem Lyrics - Criminal
... shit.. if you believe that then I'll kill you You know why? Cause I'm a CRIMINAL CRIMINAL You god ... don't kill me [Eminem] I'm not gonna kill you bitch, ...
ABOVE THIS LYRICS - "7L7" (2011) album
ABOVE THIS lyrics - "7L7" ... I’ll make this easy for you Its time for me to leave [2x] I’ll be the man ... You make my life hell and I'll make you my bitch, ...
Tech N9ne Lyrics - Psycho Bitch II
Lyrics to "Psycho Bitch II ... She won't stop ever, but she might go click If you leave her ... Trippin with strippers you think I'm digging out Me sayin that "I'll ...
Lil' Wayne Lyrics - We Be Steady Mobbin'
Lyrics to "We Be Steady Mobbin'" song by ... yeah I'm da best to ever do it bitch, and you the best at ... try me I'll have your people reading Eulogies I ...
Ma$E Lyrics - What You Want
... Tell me what you want Tell me what you want Just tell me what you want Tell me what you want ... leave you in the hood ... If you ever lie again, girl, ...
EMINEM - KILL YOU (LIVE) LYRICS - SONGLYRICS.com
Eminem - Kill You (live) Lyrics. When ... You don't wanna fuck with me Girls leave - you ain't nuttin but a slut to me Bitch I'ma kill you!
Conor Maynard Lyrics - Hello
Lyrics to "Hello" song by Conor Maynard: ... I woke up next to the baddest bitch I’ve ever seen ... Now tell me why did you leave
NECRO - THE MOST SADISTIC LYRICS - SONGLYRICS.com
I'll rip you off leave you in the desert 'til the ... so let me tell you somethin' If you ever diss me I'ma bring ... why'd you say she wanted to kill the bitch?
EMINEM - CRIMINAL LYRICS - SONGLYRICS.com
Eminem - Criminal Lyrics. ... if you believe that then I'll kill you You know why? 'Coz ... I'm not gonna kill you bitch, quit lookin' around Don't kill me, please ...
Notorious B.I.G. - Me & My Bitch Lyrics
Lyrics to 'Me & My Bitch' by Notorious B ... let, let me ask you a question yo / Yo would you kill for me ... Just me and my bitch. Let me tell you nigga, if I ever, ...
Drake - All Me lyrics
2 explanations to All Me lyrics by Drake: ... nigga God bless you If having a bad bitch was a crime I'd be arrested (True) ... Leave you split, in the half
Found 33 lyrics.

Recent lyrics

dito
lanz
lanz s
ergo