Bout a dollar lyrics

Get lyrics of Bout a dollar song you love. List contains Bout a dollar song lyrics of older one songs and hot new releases. Get known every word of your favorite song or start your own karaoke party tonight :-).


Pop Dollarz - Bout a Dollar lyrics
Lyrics for Bout a Dollar by Pop Dollarz. ... Bout a Dollar - Lyrics. Pop Dollarz. Lyrics not available. Be the first to add the lyrics and earn points. Add lyrics.
Kolyon - Bout a Dollar lyrics
Lyrics for Bout a Dollar by Kolyon. ... Top lyricsCommunityApps · Sign inSign up. Bout a Dollar - Lyrics. Kolyon. Berniya Nechøle submitted the lyrics for this song.
Pop Dollarz - Bout A Dollar Lyrics
Get More. Listen to 1+ million songs, ad-free. Try Prime Music for free Listen to Pop Dollarz Radio on Last.fm. View All. Latest News. The 18 Greatest Revenge ...
LIL SNUPE LYRICS - Ballin
Only worried bout a dollar, can give a fuck bout a bitch. I keep ballin, ballin in the mix. Everything I done broke best believe I'm gon fix. I keep ballin, ballin in the ...
The O'My's, Blended Babies, Chuck Inglish, Chance The Rapper ...
Jan 14, 2016 Lyrics for Bout a Dolla (feat. Chuck Inglish, Chance the Rapper, Chip tha Ripper & Twista) by The O'My's, Blended Babies, Chuck Inglish, ...
J. COLE LYRICS - Dollar And A Dream III
Lyrics to "Dollar And A Dream III" song by J. COLE: Yeah, hey, Cole World I got a dollar and a dream That's all a nigga got So if it's bout that cream...
WAKA FLOCKA FLAME LYRICS - All I Know
When I'm in the club, I drink all the bottles. Versace fit, feelin' like a million dollars. A hundred chains sittin' on my collar. And if you know me, you know I'm 'bout a ...
YOUNG SCOOTER LYRICS - Million Dollars
Lyrics to "Million Dollars" song by YOUNG SCOOTER: I ain't signing no deal if you ain't talking bout them million dollars Signing no deal if you ain't...
LIL' KIM LYRICS - Ms. G.O.A.T.
But when you sick a ho and I can show you 'bout pimpin' I'm tryna put you onto game, pay attention. To how to grind, I'm bout a dollar now a dime. I'm color blind  ...
YOUNG DOLPH LYRICS - Rich Crack Baby
Foreigns all a nigga drive, I'm all 'bout a dollar signs. Everyday I wake up I got new haters, tell 'em to fall in line. Boy you a worker, nigga I'm a boss. That means I ...
TINK LYRICS - Talkin' Bout
Lyrics to "Talkin' Bout" song by TINK: Where the fuck you been at? You ain't came to the ... Them hoes in the street still can't get a dollar. What's the problem?
ISAIAH RASHAD LYRICS - Silkk Da Shocka
Got a few bitches but it's only bout a dollar. Feel so hollow unless you're usin' narcotics. See I don't wanna [Dave Free:] Tell me, man you talkin' bout this, you ...
Dolla - Closer To My Dreams Lyrics
unless it's bout a dollar then it's gonna be a stampede. N i don't fear shit but a judge that's mad with a grudge cuz i made his yearly salary a week selling drugs
TRACE ADKINS LYRICS - Proud To Be Here
Lyrics to "Proud To Be Here" song by TRACE ADKINS: If I were down to my last dollar Sittin' on an empty tank I'd be a dollar ... Try not to worry 'bout a whole lot
TRINA LYRICS - I Wanna Holla
[Deuce:] Hey mami, I wanna holla [Trina:] Uh uh, no way papi, I got my own dollars ... [Deuce] I wanna holla, lil mama. If it's bout a dollar, I'm break you off proper
LIL' WAYNE LYRICS - Weezy's Ambitionz
Money money money get a dollar and a dick. Weezy Baby that crack, muthafucka get a fix. Got money out the ass, no homo but I'm rich. Bout to go get surgery ...
TY DOLLA SIGN LYRICS - Familiar
Lyrics to "Familiar" song by TY DOLLA SIGN: That girl looked familiar Real recognize ... Real shit, I ain't worried bout a bitch cus half of these bitches be basic
YFN Lucci - Talk That Shit lyrics
Feb 20, 2016 ... I follow is a dollar nigga preach to 'em Drop the top if you gotta drop throw the peace to 'em See they ain't talkin' bout shit I'm the chosen one ...
Wiz Khalifa - Dispensary Lyrics
Bout a dollar, twistin' that marijuana. The car older than me, I'm sliding in that Impala Got niggas actin' like bitches, bitches realer than niggas. Pussy that shit ...
TY DOLLA SIGN LYRICS - Solid
Lyrics to "Solid" song by TY DOLLA SIGN: I got my money up These women all down As soon as I touch down in ... I guess you wouldn't know nothing 'bout it
TROOPER LYRICS - $100,000.00
Who'll send me 'bout a hundred grand. Well, I'm a little short of cash. I could sure use a ... A hundred thousand dollars. A hundred thousand dollars. A hundred ...
Ozzy Osbourne - The Almighty Dollar Lyrics
How 'bout a justice exposure. How could you screw us all over. Rape, steal, and murder. Got us the almighty dollar. The almighty dollar. Poison the air that we ...
CASSIDY LYRICS - Belive In A Dollar
Lyrics to "Belive In A Dollar" song by CASSIDY: They believe in the dollar, that's the reason they halla ... And she 'bout to give me top and then hop on the jimmy
TY DOLLA SIGN LYRICS - Paranoid
Lyrics to "Paranoid" song by TY DOLLA SIGN: Uhh Dolla $ign Mustard on the beat, ho I see two of my bitches in ... You ain't talking bout nothing, bitch shut up
ACE HOOD LYRICS - Always
I'll always keep it trill, always bout a deal. Always give me chills, thinking ... No I'm always bout a dollar, always popping bottles. Always with a model, nigga I am ...
WIZ KHALIFA LYRICS - On My Level
Never worry bout a damn thing, y'all might. Homie I'm on my ... Spent a couple dollars on my engine ... All about a dollar, my team in the cash gettin' Straight out  ...
DAVE EAST LYRICS - No Hook
Lyrics to "No Hook" song by DAVE EAST: I ain't with the favors I got guala to make I'm 'bout a dollar nigga Nothing on my collar is fake I...
TY DOLLA SIGN LYRICS - When I See Ya
Dolla $ign, Dolla Ohhh yeah, yeah, yeah, yeah, yeah. Ohhh ohhh. I got more money than your nigga do. Girl you ain't worry bout it. We be still fuckin' around and ...
THE GAME LYRICS - Dollar And A Dream
Lyrics to "Dollar And A Dream" song by THE GAME: They say it started in the East where the apple ... I got that weight foundry, talking 'bout the Porsche out here
YOUNG DOLPH LYRICS - Money Callin
If it ain't got a dollar I don't give a damn bout it 30 peas in the trunk but my license not valid. You talk about the streets but you not bout it. Every dough show is ...
JOEY + RORY LYRICS - Tune Of A Twenty Dollar Bill
Lyrics to "Tune Of A Twenty Dollar Bill" song by JOEY + RORY: It was the first time ever he saw her He saw his ... 'Bout a lifetime later, she's a waitin' at the depot
G-UNIT LYRICS - Casualties Of War
I'm 'bout a dollar boy and dollar bills'll kill. Kill that bullshit, I'm famous but I'm ridin with the steel. Will throw it all away, I see you later today. You'll see I'm fadin ...
LLOYD BANKS LYRICS - Real Recognize Real
Better wake the fuck up man. Real Recognize Real Live for a dolla bill. ... I'm thinkin bout a Beamer for my B-Day ... Flow got a billion dollar bounty, ask about me
MEEK MILL LYRICS - Stand Up Nigga
I keep that hand in poc. I keep that gun on hip. Betta keep yo distance ni**a. When I lift betta pray I miss. I'm bout that dollar dollar. That louie, gucci, and proda
J. COLE LYRICS - Grown Simba
Lyrics to "Grown Simba" song by J. COLE: Now I was dreaming bout a deal at the age of 13 I was feignin for the ... I was low, just a dolla and some hope, fix me.
WAKA FLOCKA FLAME LYRICS - U Ain't Bout That Life
Lyrics to "U Ain't Bout That Life" song by WAKA FLOCKA FLAME: U ain't bout that life So everything that growlin' a dollar you see over words, you never turn my ...
CHILDISH GAMBINO LYRICS - Black Faces
I ain't failed yet, 'bout a dollar hell yes. I'm a problem, failed test, it's only getting worse. I swear I'm getting money, I just hope you gettin' yours. I'm killin' niggas ...
B.G. LYRICS - Geezy Where You Been
I'm the underdawg so they doubt a nigga. But the streets bout a nigga ... (Man I been tryna make a dollar out off 15 cents) I heard Juve went back now is you goin  ...
YOUNG DOLPH LYRICS - Dollar Signs
"Dollar Signs". [Verse 1:] Tell you a little something bout a nigga like me. Marijuana residue, on my white tee. Bankroll in my pocket and the bitch all blue. I' m just ...
IAMSU! LYRICS - Key Of Life
Reminiscin bout it but we still got a way to go. Learnin and building off the mistakes ... I'm bout a dollar, I'm bout a dollar. I swear I'm is. But bright lights make a ...

Related lyrics


Artists

The Chainsmokers biographyBryson Tiller biographyDNCE biography

Recent lyrics

devil
devics