Bad dawg (vershon diss) lyrics

Get lyrics of Bad dawg (vershon diss) song you love. List contains Bad dawg (vershon diss) song lyrics of older one songs and hot new releases. Get known every word of your favorite song or start your own karaoke party tonight :-).


Get hot Bad Dawg (vershon Diss) lyrics at Lyrics.camp!
Jahmiel - Bad Dawg (Vershon Diss) Lyrics
Oops, we don't have these lyrics yet. Can you help us out? Submit lyrics. Song Discussions is protected by U.S. Patent 9401941. Other patents pending. correct.
Eminem - Stan Lyrics
It reminds me, that it's not so bad .... Don't think I did that shit intentionally just to diss you ... I say that shit just clownin' dog, come on, how fucked up is you?
Bad Meets Evil, Eminem & Royce Da 5'9" - Scary Movies - Street ...
Jan 23, 2016 Lyrics for Scary Movies - Street Version by Bad Meets Evil, Eminem & Royce Da 5'9". ... Leavin all of you cats shittin kittens I gotta diss you, my niggaz be ... I spit, your clique stalls I'ma pit bull, I'm just dog, I'm just raw (what?)
EMINEM LYRICS - Cold Wind Blows
Michael Vick in this bitch, dog fall back you mutts. Fuck your worms, you ... Shawty dance while I diss you to the beat, fuck the words. You don't listen to 'em ...
LIL DICKY LYRICS - Professional Rapper
But don't diss me buddy, I wasn't one of them younguns up on the block who had nothing to lose ... Well that's one of my flaws, I'm too competitive dawg. No, you ...
EMINEM LYRICS - 8 Mile Freestyle Pt.II vs "Lotto"
Fuckin' wit Lotto, dawg, you gotta be kidding! ... I feel bad I gotta murder that dude from "Leave It To Beaver" ... Boy's like "How Vanilla Ice gonna diss you?"
EMINEM LYRICS - Bully
Suddenly now I got beef with this faggot Ja' [laughter] But his ass is such ... And Murder Inc.'s the big bad wolf ... And dawg you just did a song with Bobby Brown
BAD MEETS EVIL LYRICS - A Kiss
Lyrics to "A Kiss" song by BAD MEETS EVIL: I wanna kiss, kiss, kiss Nickel Nina nigga Twitter beefing, first rapper that shot a fan Gucci's...
BAD MEETS EVIL LYRICS - Raw
Lyrics to "Raw" song by BAD MEETS EVIL: Everything I say be raw (Good God) ... Like a dog park, stop at a walmart, get a couple of 50 watt bulbs with a hot tub
THE GAME LYRICS - 300 Bars & Runnin'
Before you call this a diss, and you make Hova pissed. Why would I wanna do ... I knew you changed, when you started sleeping in that vest dog. I don't need 50 ...
NICKI MINAJ - Down In The DM
Feb 5, 2016 A bunch of bad bitches, ain't doin' the dab, bitches. Doobie and some ... Man that's sorta like a dog turnin' down some bone. Nigga know that ...
SNOOP DOGG LYRICS - Drop It Like It's Hot
Waiting on the Pizzle, the Dizzle and the Shizzle G's to the bizzack, now ladies here we gizzo [Chorus] [Verse - Snoop Dogg] I'm a Bad Boy, wit a lotta ho's
KANYE WEST - The Joy lyrics
Don C just had a shorty so it's not that bad. But I still hear the ... What's more tripped out, dawg, is they sisters ... And bad bitch, and a bag of weed, the Holy Trinity
EMINEM LYRICS - Marshall Mathers
You might see me walkin a dead rottweiler dog with it's head chopped off in the ... Now these kids diss me and act like some big sissies "Oh, he just did some shit ...
Lil Boosie - Betrayed Lyrics
Just cuz he say he gon' ride don't mean he loyal dawg, its kane and able again forgive us father god ... They talk about me bad ... First time you fuck with me dog I let them killas go ... Nicki Minaj Drops Ruthless Remy Ma Diss Track 'No Frauds'.
Drake - Still Here Lyrics
Doin' well dog. Yeah, me and all my. Yeah, me. Yeah. Me and all my niggas doin' well, doin' well dog. You not from the city, I could tell, I could tell dog. Did it, did ...
Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss
Lyrics to "Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss" song by BLOODHOUND GANG: Uhn tiss uhn tiss uhn tiss baby Dog will hunt I'm the front end loader travoltin' over so try ...
LL COOL J LYRICS - I'm Bad
Lyrics to "I'm Bad" song by LL COOL J: (Calling all cars, calling all cars...) (Be on the lookout for a tall light-skinned brother with di...
Eminem - B-Rabbit Vs. Papa Doc (Freestyle From 8 Mile) Lyrics ...
Now who's afraid of the Big Bad Wolf. 1, 2, 3 and to the 4 1 pac 2 pac 3 pac 4 4 pac 3 pac 2 ... What's the matter dog? You embarrassed? This guy's a gangster?
PLIES LYRICS - Kept It Too Real
Lyrics to "Kept It Too Real" song by PLIES: It's amazing to me homie that nigga's you fuck wit dawg you don't know the truth about these nigg...
NICK CAVE & THE BAD SEEDS LYRICS - Red Right Hand
Lyrics to "Red Right Hand" song by NICK CAVE & THE BAD SEEDS: Take a little walk to the edge of town and go across the tracks Where the viaduct looms, like ...
BEYONCE KNOWLES LYRICS - Ring The Alarm
Telling me you a dog? People told me 'bout the flames. I couldn't see through the smoke. When I need answers, accusations. What you mean you gone choke?
RICH GANG LYRICS - Givenchy
Drankin' that GTV, that tequila, smokin' them stunna blunts (them big dawgs) Nigga we ... You know you can neva diss me, baby, you know betta. You know I ...
Drake - 0 To 100 Lyrics
Lyrics to '0 To 100' by Drake: All up in my phone, lookin' at pictures from the other night She gon' be upset if she keep scrollin' to the left, dawg She gon'
EMINEM LYRICS - Bet Shady 2.0 Cypher
White dog, get em! [Yelawolf:] Put these ... She so bad I make her hit the telly from a taxi. Then dead her in ... (Make that face at 'em dawg) (Crooked I.. get 'em)
NICKI MINAJ LYRICS - Big Daddy
I ain't even wanna diss you, but tell me what is this bitch issue? [Nicki Minaj:] Still on top, pretty pretty bitch gang. Pussy pussy still tight, pistol pistol still bang
ASAP FERG LYRICS - Shabba
Lyrics to "Shabba" song by ASAP FERG: Short nigga but my dick tall What I told your bitch dog Only thug nigga ... Two bad bitches like I'm Sha-Shabba Ranks
DEJ LOAF LYRICS - Bird Call
Lyrics to "Bird Call" song by DEJ LOAF: Aye, that's that bird call All these haters got my nerves bad Writing rhymes in my word pad, ... I'm a dog with this shit, I pooper scooper these turds ... Sneak dissing twitter shit, I ain't with the internet
DOUGHBOYZ CASHOUT LYRICS - Therapy
[Dr. Maria Gonzales:] Did you get your heart broken before? Is that why you dog hoes, not just one, but all hoes? [HBK:] Look lemme tell you.. I ain't a player I just  ...
D-12 - Girls Lyrics
Girls (Limp Bizkit Diss) / Hey yo dog / I got some shit on my motherfucking chest that / I need ... Talking 'bout how bad you hate him .... Fight Music (BET Version).
Lil Wayne - Everything Lyrics
But it's alright dog, everything gon' be alright dog. I know you see my daughter growin' up and bad as ever. But she cool ... Nicki Minaj Drops Ruthless Remy Ma Diss Track 'No Frauds'. Can Iggy ... How To Love (Shazam Version). Lil Wayne ...
WAKA FLOCKA FLAME LYRICS - For My Dawgs
Lyrics to "For My Dawgs" song by WAKA FLOCKA FLAME: Mentally ill, please someone ... I got a bad habbit I might O.D. of yoppas ... I'ma pull through dis shit
LOGIC LYRICS - Under Pressure
Text me, I know you're busy, dawg. But he been calling me saying he wanna come down, he wanna bring his new chick and Brenda's like "damn, he really tryna ...
DIE ANTWOORD LYRICS - Cookie Thumper!
Who had a crush on a bad, bad boy. But when that bad boy got out of prison. That little girl's ass was in ... I'm wicked like mad d.o.g. Fresh like a little dark g.o.d
KODAK BLACK LYRICS - This Life
Lyrics to "This Life" song by KODAK BLACK: Shit just crazy dawg You know, when niggas fall victim to the system Nigga get accustom to the stree...
JA RULE LYRICS - Down Ass Bitch
Lyrics to "Down Ass Bitch" song by JA RULE: Ja Rule, Chuck B-more Every thug needs a lady And every thug needs a down ass bitch, huh, feel me...
KEVIN GATES LYRICS - John Gotti
My dog recorded conversations, man what's wrong with him? You got them college niggas fool, I be with stone killers. Doing bad 'fore they switched on me
DMX LYRICS - Party Up
How the fuck you gonna cross the dog with some bum shit? Aight There go the gun click, nine ... Shit a nigga tried to diss you. That's why you layin on your back  ...
2PAC LYRICS - Pour Out A Little Liquor
And couldn't nobody diss my nigga. Damn, I miss my nigga. Pour out a little liquor ! "My cousin died last year and I still can't let go" [4X] This goes out to all you so ...
2Pac - Bomb First Lyrics
I'm a Bad Boy killa, Jay-Z die too. Looking out for ... I won't rest till my road dawgs free, bomb first. We, bomb first ... Nicki Minaj Drops Ruthless Remy Ma Diss Track 'No Frauds' ... 2Pac - Until The End Of Time (Letterbox Version) Music Video.

Related lyrics


Artists

Desiigner biographyDrake biographyFuture biography

Recent lyrics

sunder